PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hrabosm17
Vloženo 15.4.2020
Aktualizováno 30.7.2020
Zobrazeno 1 174x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka - Suzuki GS 500E - volba osvědčené klasiky

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki XF 650 Freewind: nevešel se mi do rozpočtu
Kawasaki ER 5: Vzhledem k tomu, že všechny nabízené ER5 měly 37 kw, nesplňovaly kategorii A2

První dojmy - První dojmy byly, že je motorka silná a určitě mi vydrží minimálně 2 sezony :-D

Motorku bych doporučil pro - jako první ,,velká motorka" pro začátečníky, jezdce menšího vzrůstu (ale zároveň i vyšší postavy se na něm mohou dost naučit), někoho, kdo se k motorkaření vrací po delší pauze

Doplňky na motorce - laděný výfuk, plexi (nyní sundané), širší řidítka, kufr givi, chromovaná zrcátka, tankpad

Recenze

Při výběru motorky hrály důležitou roli 2 podmínky, za prvé se cenou musela vejít do 35.000,-, za druhé to měla být motorka, která nebude nákladná na případné opravy a bude na ni dost náhradních dílů.
---
KOUPĚ
Každý z Vás určitě ten pocit zažil, po dokončení autoškoly a vydání ŘP, jste nutně museli mít co nejrychleji motorku. Přesně takové to bylo i v mém případě, už během autoškoly jsem neustále projížděl inzerce a těšil se, až se budu moci vydat na nákup motorky. Zaujaly mě 2 motorky (oboje Suzuki GS 500e), první byla po paní ve středních letech, která na ní příliš nejezdila. Na fotkách vypadala motorka skvěle, i při prohlídce bylo vidět, že je skoro netknutá, bohužel ale nestartovala, naštěstí jsem počáteční euforii z toho, že už možná ten den koupím motorku, porazil a jel domů s prázdnou. Několik dní poté jsem se vydal za druhým Géesem, na inzerci moto vypadalo ve skvělém stavu, při příjezdu na místo jsem ale objevil, že byla minimálně jednou položená a má hodně dalších oděrek. Ačkoliv měla motorka trochu poškozené žebrování na chladiči a několik dalších ran, bez problémů nastartovala a i při zkušební jízdě jsem nepociťoval žádné problémy. S prodejcem jsme se tedy domluvili na slevě za oděrky a sjeté gumy a nechal jsem jej, aby mi raději motorku dovezl on (po autoškole jsem si ještě tolik nevěřil).
---
PRVNÍ KM
První jízdy s Géesem byly opatrné a poznávací, kdy jsme si na sebe zvykali, já na její pro mě v tu dobu velký výkon, ona zase na to, že na ní sedí 100kg...Brzy jsem si díky téměř každodennímu ježdění na její ovládání zvykl, že kromě lítajících ručiček budíků mi jízda nedělala žádné problémy. Od srpna, kdy jsem motorku koupil, jsem jezdil až do listopadu - dokud to počasí dovolovalo a bezproblémů jsme společně najezdili skoro 6000km. Je to opravdu motorka pro začátečníky, která odpustí spoustu chyb, snadno se ovládá a docela slušně jede (do 120km/h). Od začátku mi bylo celkem jedno, jak na motorce vypadám, protože jsem na ní fakt velký, chtěl jsem se naučit stroj ovládat a k tomu je ideální typ.
---
Po zimní odstávce bez zaváhání nastartovala i na jaře, ale po podzimním servisu vím, že ji letos čeká velký servis, abych ji pak mohl v klidu prodat někomu dalšímu, komu poslouží stejně jako mně.
---
JÍZDA - jelikož má max. točivý moment už kolem 7.500 tis/ot., tak docela slušně táhne od nějakých 3 - 4 tisíc, mezi 6 a 7 tisící jakoby chytla druhý dech a pěkně zrychluje. Předjíždění do 100 km/h je během chvíle, kdy stačí podřadit, aby se otáčky přiblížily k hranici, kdy je k dispozici nejvyšší točivý moment a ochotně vyrazí kupředu. Spotřeba se i při svižné jízdě v pohodě vejde do 6l/100km.
Na motorce je instalován laděný výfuk, který ji dává docela hezký zvuk.
---
SHRNUTÍ
Moje géeso považuji za dobrý kup, ale příští motorku budu už vybírat s větší pečlivostí, protože nevěřím, že bych měl takové štěstí, kdy na první pohled motorka v nic moc stavu, fungovala dobře jako tato.

PRODANÁ
Po složení rozšiřujících zkoušek v autoškole, došlo k prodeji motorky. Věřím, že novému majiteli udělá mnoho radosti. Před prodejem jsem nechal vyčistit karburátory, vyměnil svíčky, všechny provozní kapaliny, dal novou řetězovku, abych se za ni nemusel stydět.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FruFru73
FruFru73 napsal 02.05.20 v 15:13 10b.

S GS500E dobrá volba!Měl jsem jí taky a hodně naučila!

Nabijec01
Nabijec01 napsal 19.04.20 v 22:37 10b.

kralici79
kralici79 napsal 19.04.20 v 14:57

Starej fazer je dobrej stroj, ikdyž se troch kroutí. Novyho má teď kámoš co předtím měl starýho a nějak mu tam chybí ty koule, co měl starej. Omlouvám se ale jinak to asi říct nejde. Tak přeju šťastnou ruku při výběru.

hrabosm17
hrabosm17 napsal 19.04.20 v 14:27

@kralici79 - děkuju, jsem s ní spokojenej, přesně tak, pro začátečníka je ideální.
Další volba až si budu moc udělat ŘP na A, bude nejspíš Yamaha FZ6 nebo starý Fazer 600.

kralici79
kralici79 napsal 19.04.20 v 13:54 10b.

Na první motorku je to snad nejlepší možná volba. Ikdyž pro velkýho chlapa je malinká a opravdu lehoučká, taková zábavná hračka která se umí chovat jako dospělá motka. Za mě za deset za první volbu. Sem zvědavěj jaká to bude po ní, protože sto lidí, sto chutí.

Více komentářů



TOPlist