PROFIL MOTORKY

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mechanikjirik
Vloženo 13.4.2020
Aktualizováno 12.11.2020
Zobrazeno 3 733x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po dlouhé době motorka od Hondy, která se mi líbila.

Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová)

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Na živo vypadá líp než na fotkách. Jak psali již novináři načítání displeje by mohlo být kratší, a potvrzování hlášky jestli jsem četl manuál před každou jízdou je daň za moderní stroj. Jeden si zvykne. Jinak ovladetelnost je super.

Doplňky na motorce - Na moto jsem kromě originál Al kufrů jaště dokoupil prodloužení předního blatníku na stránkých myenduro.cz, aby kamínky odletující od předního kola nepískovali rám a netrpěl tolik šusplech pod motorem. Prodloužení je od značky Pyramid na typ CRF 1000 a sedí velmi dobře.



Recenze

Vzhledem k tomu, že mi za pár let bude půl století, tak jsem si udělal radost a koupil si novou motorku. Před tím jsem měl možnost si vyzkoušet za ty roky různé motorky od silnic přes endura a čopry. Teď u mě zvítězil posed, kde se sedí rovně. Je to pohodlné a nebolí záda a ruce. Plánuji na motorce cestovat a né ji trápit v terénu. Dokoupil jsem k sadu Al kufrů s brašnami a centrální stojan. Na motorce mám najeto a 900 Km a čeká mě první garanční prohlídka. Jízda je super stejně tak jako ovladatelnost. Průměrnou spotřebu mám 5l/100 Km. V nastavení jízdních režimů běžnému uživateli postačí Tour, Urban a Gravel. Do těžšího terénu bych motorku nebral, na to je ATAS těžký. Od toho jsou závodní endura nebo krosky. Úložný prostor pod sedlem řidiče je tak na malou lékárničku a pod sedlem spolujezdce to samé. Vyplatí se koupit prodloužení předního blatníku, aby časem nebyl rám nad spodním krytem opískovaný od kamínků.



















Dokoupil jsem ještě nabíječku na baterku, která je schovaná pod nádrží za za plastovou schránkou, kde je nářadí. Lepší by byla baterka pod sedlem. Tam by byla alespoň, chráněná proti nenechavcům. Takhle stačí jen inbus a šroubovák a 11.000,- Kč je v trapu. To je cena orig. baterie.










Zatím jsem se nesetkal s tím, že by motorka chcípala nebo střílela, jako je to po pisováno u předchozího modelu Afriky. S mojí výškou mám paty lehce nad zemí. Sedlo je standardní a mám ho v nižší poloze. V telefonu mám androida. Takže motorku spojím s telefonem, ale jen pro telefonování. Snad výrobce udělá i nějaké vylepšení, aby šel zrcadlit i android. Zatím přímo na motorku není moc doplňků. Pokukoval jsem po jiných blástrech, protože ty originální mají plastové výztuhy, které jsou přišroubované k držákům páček. Při naklopení řidítek víc dopředu, se sklopí i blástry a musel bych vrátit zpět držáky páček. Naklopení by podle mého mělo smysl jen pro toho kdo jezdí často ve stupačkách a nebo má dlouhé ruce. Líbili se mi blástry od Barkbusters. Ale nevím, jak by to vycházelo připevnění na řídítko. Když na nich není plastový deflektor pro zvýšení, tak jsou stejně vysoký jak originál. Vyšli by asi na 3 tisíce. Takže jediná výhoda by byla, že si můžu blástry naklopit samostaně.
24.4.2020 mám za sebou první garančku v Hondě Šmucler v Plzni. Výměna oleje, filtru a běžná pohledová kontrola. Olej Motul 5100 10W-40, materiál celkem 1264,- Kč, práce 1275,- Kč.
12.11.2020 ukončil jsem sezónu s 5000 Km. Dokoupil jsem rozšííření blástrů od firmy Puig. Zatím jsem na moto bez závad a jak píšou ostatní majitelé volnoběh se trochu houpe, ale to dělá od začátku. Uprade pro připojení navigace prostřednictvím androidu zatím není. Telefon musí stejně propojen s motorkou kabelem, takže musí být na držáku na říídtkách, protože odkládací kastlík v kapotáži není. Navigaci mám v telefonu, takže to neřeším. Spotřebu mám při vyhlídkové jízdě 4.8 l/100 Km, ale jinak spíše do 5.5 l. Uvažoval jsem o dokoupení padáků, ale do terénu motorku netahám a jestli s fláknu ve vyšší rychlosti, tak jsou stejně k ničemu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda
Jarda napsal 14.08.20 v 09:54 10b.

Diky za zkusenosti a tesim se na doplneni dalsich.

Dušan_Sihelský
Dušan_Sihelský napsal 17.05.20 v 02:04 10b.

Ahoj, ať Ti to jezdí . A dík za tip, lékárničku jsem nakonec pod sedlo dostal.

kosťej111
kosťej111 napsal 24.04.20 v 00:15 10b.

Dle data vložení jsem viděl v Krhové, jak skládali z auta tvoji motorku když ji přivezli.. Mám ji o chvilku déle než Ty a ty blastry se dají naklopit zpátky i po naklopení řidítek dopředu. Pomalu se začínají ladit doplňky a už se dá lecos objednat i na naše voňavky.. . Místo prodloužení blatníku se dá vepředu rám polepit průhlednou fólií a problém je vyřešen.. Mám nejeto 2300 km a spotřebu (reálnou dle dotankování a ujetých km) mám cca 5,4 l. Počítač ukazuje 5,8 l.. Někde jsem četl, že by měli dodělat i Android, i když já mám iphone a bohužel se mi ještě nepodařilo ani s ním spárovat ty dvě věci dohromady a zrcadlit si telefon na displayi motorky. Čekám na info ze servisu, až to sami nastudují... Je to bohužel horká novinka a ne úplně zažitá. Tak ať slouží a třeba se potkáme na servise v Krhové..

barracuda101
barracuda101 napsal 17.04.20 v 16:38

Mám stejnou. Se vším souhlas. Android prý zatím nebude. Zdá se mi, že zásuvka USB málo dobíjí, přes adaptér z druhé, cajk. Sedlo pocitově tvrdé. Reakce v některých režimech při brždění motorem by ch taky trochu SW poladil :) Jinak veliká spokojenost !!!

nemecekj
nemecekj napsal 15.04.20 v 12:36 8b.

mám 1000 a na začátku taky byla v klidu. A už "střílí"
A ty ovladače VLEVO jsou podsvícené ?

Více komentářů



TOPlist