renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1900 Raider (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ripp
Vloženo 8.4.2020
Aktualizováno 19.4.2020
Zobrazeno 1 578x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Drsná mašina :D pro drsné hochy. Stroj je na pohled velmi povedený. Mohutný, což je důležité při mém vzrůstu a tak nějak pevný (hlavně kov, málo plastu)

Výška jezdce: 195 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki M1800 IntruderR: Prý tank a na váhu slabé brzdy, ale nezkoušel jsem
Kawasaki VN 2000: Nakonec mi taky přišla zbytečně mohutná
Harley Davidson FLFB Softail Fat Boy: Když už jsem na to sednul, tak mi to jako \"Fatboy\" teda vůbec nepřišlo, spíš jako slabota, ale bavíme se o roku 2012

První dojmy - První dojmy z návštěvy předchozího majitele byli super, vypadá prostě skvěle. První dojmy z jízdy byli spíš strach :D Jel jsem v listopadu v noci a za mokra a najednou jsem měl pod sebou 2x silnější motor, lepilo mi při pár rozjezdech do křižovatek jsem cítil, že se zadní kolo chce protočit, což i párkrát udělalo.

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych spíše pro pokročilejší motorkáře, ale opatrný začátečník by také neměl mít problémy.

Doplňky na motorce - Uřvané laufy, sdružený zadní světlomet, Power Commander 5

Recenze

Pro výběr stroje bylo pro mě rozhodující poměr velikosti (mám 195 cm), ovladatelnosti a výkonu. V případě tohoto stroje je vše OK. Zatím jsem ujel jen cca 200 km a jak ovládání (kde zatím najíždím opatrněji do zatáček), tak výkon prostě super.
Jelikož mám opravdu brutální zvuk z tuning trubek, musím přiznat, že opatrně koukám na každou policejní káru, jestli se nerozhodnou se za mnou otočit. Tím brutální fakt myslím brutální (už jsem spustil i autoalarm jen projetím kolem zaparkovaného vozu, což mě mimochodem málem vyhodilo ze sedla :)). Takže jsem sehnal originály a prozatím je plánuji nainstalovat místo těch trubek. Je mi jasné, že jak je tam dám a prvně to nahodím, tak půjdu na net hledat laďáky, ale to co je tam teď je prostě moooc.

Jinak zatím mám problém se ovládat a škádlím jí, takže spotřeba po prvních měřeních 6,8 l/100, ale opravdu jsem se nekrotil, takže slušné.

Mám pocit, že v zatáčkách se mi chce zvedat, ale spíš to bude mnou a prozatimní nezkušeností. Jinak mi padla do ruky jak ulitá, posed super sedlo kopíruje zadek a jeho tvar drží člověka na místě i když motor zabere naplno (Vzpomněl jsem si na kamaráda, který na své stavbě ze začátku doslova visel na řídítkách, když vzal za plyn a po pár kilometrech měla řídítka jiný sklon (opičáky), to tady díky tvaru sedla fakt nehrozí).

Motorka se dozajista cítí nejlépe mimo město, protože tam nemusím stát na křižovatkách a rozhlížet se po autech s majáčky (fakt to strašně řve :D)
A ve městě se za to prostě nedá moc vzít.

Ohledně cestování zatím nemohu soudit, zadek mě bolí, no protože je po zimě a odvyknul, ale oproti jiným mašinám, co jsem sedlal se mi to nezdálo výrazně lepší nebo horší.

Fotky prozatím pořádné nemám, tak jen jedna z garáže. Časem dodám

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bibrman
bibrman napsal 19.04.20 v 21:48 10b.

Sabo7
Sabo7 napsal 13.04.20 v 16:35 10b.

pěkný kousek ať ti dělá radost

zdenda2
zdenda2 napsal 13.04.20 v 08:28 10b.

žižala.
žižala. napsal 10.04.20 v 09:20 10b.

Supr kousek.

Pabli
Pabli napsal 09.04.20 v 11:37 10b.

10 bodov

Více komentářů



TOPlist