Srandovní motorka do města a kousek za něj. Neustále středem pozornosti, ať jede nebo stojí na parkovišti.
Motorka koupena od kupec
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Tak původní monkey nic moc. Vzhledově se mi vůbec nelíbila a moc to nejelo na těch 65kg hmotnosti co se udává. Navíc během 10 metrů tam nahážete všechny čtyři rychlosti a pak už neřadíte, pač vzadu je rozeta jak talíř z kuchyně. Zvuk z výfuku strašný, takové prdítko no.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co se chtějí vyblbnout v malé rychlosti...
Doplňky na motorce - Tak z původní monkey toho moc nezůstalo, Jiné sedlo cafe racer, nádrž z Gorilly, nižší říditka, rovný výfuk, retro pneu Mitas, jiné kolečko a rozeta ( pořád se ladí převod) delší kyvka od kepspeed +100mm, karburátor 19mm, červené CDI, větší válec, zadní tlumiče, blatníky z nerezu vlastní výroby stejně jako držáky na řídítka a uchycení zadního světla. Některé dily jsou od pana Kaštana, ale většina je z Německa nebo OOracing.
Recenze
Musíte být pořád ve střehu díky malým kolečkám R8 je opica pořád neklidná. Neustále koukat na cestu a hledat díry i menší nerovnosti které by ji mohly rozvlnit hlavně z zatáčkách. Zadní brzda ( pedál ) je jenom na okrasu nebo dobrždění k semaforu. Jinak po všech úpravách je opica skoro o 10kg lehčí ( původní výfuk, sedlo, středový stojan, zadní chromovaný nosič, včechno to vážilo po dvou kilech ) Spotřeba vychází na 2,8L, takže původní nádrž 3L šla rychle pryč a nahradila ji nádrž z Gorilly 8L. Cestování na opici ? Jako jo, dá se to, hned první den jsem najel 180km v kuse a záda nebolely takže ok. Horší je zatáčení v malých rychlostech nebo na parkovišti, protože řídítka naráží do kolen. Jinak fajn :)
a takhle vypadala:
Jooo tak to je pecka
Vlaštovky nee , chtěl jsem zachovat sklápěcí řídítka a už teď je to o hubu. Zrcátko bylo taky původně dole, ale po dvou zatáčkách muselo jít nahoru kvůli kolenu. Díky všem že se líbí
Za mě tomu trochu chybí vlaštovky, ale nevím jak by se to pak ovládalo ... jinak 10