PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pat0
Vloženo 7.4.2020
Aktualizováno 7.5.2020
Zobrazeno 373x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka, který zbyla po manželce (aktuálně vychovává dalšího motorkáře). Nechtěl jsem kupovat něco dalšího a manželka ji nechtěla prodat.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: blbě se shánělo Sko, přítelkyně chtěla kapotu
Suzuki GS 500E: slabej motor, divnej tvar, nebyla kapota

První dojmy - První dojmy byly při koupi už před 6 lety výborné. Měla najeto 27t km. Předtím s tím jezdila žena, takže pro tehdejší přítelkyni ideální na začátek. Splňovala přesně co jsme očekávali a hlavně v TP bylo 25kW (přítelkyně měla jen A2).

Motorku bych doporučil pro - pro začínající jezdce, ženy (je nízká), pro každodenní ježdění

Doplňky na motorce - vyhrřívané gripy, USB zásuvka, doplňkové LED přední světla (následně demontované po havárii), nosič na kufr + kufr SHAD
laděné výfuky Dominator + DB killer
zadní LED světlo, čiré blinkry

Recenze

Po dlouhé výběru různých motorek na začátek pro tehdejší přitelkyni (nynější manželka) byl jasnej model. Mezi 500kami v této cenovce a roku výroby byla nejvybavenější (dvojitej kotouč vpředu, vzadu kotouč, vodou chlazená, největší výkon).

Pak následovalo přehrabování inzerátů a narazili jsme na fakt pěknej kousek s malým nájezdem tak šup pro ni. Při zkušební jízdě nebylo nic divného, všechno v cajku tak sme si plácli.

Manželka na motce najela přes 15t km. Absolvovala pár drobných pádů i jeden větší. Aktuálně jsou svařované přední kapoty, jiné zrcátka (z GPZ900).

Motorka vyžadovala jen standardní údržbu v podobě oleje v motoru, olej ve vidlích, kompletní rozborka a čištění po první sezóně. Nové přední destičky a ložiska v kolech. Před 2 lety ložiska v krku řízení. Od té doby při rychlosti >140 se vlní, zatím nevím čím to je způsobeno, pořád hledám (pneu ok, tlaky ok, vyvážené, vidle ok).
Motorka i po delší stání pořád krásně startuje a motor si jen vrní (iridiové svíčky jsou samozřejmostí).

Po 5 letech se motorka dostala do mých ruk na běžné blbnutí kolem komína. Takže jsem hned teď z jara 2020 vyměnil laufy za laděné Dominatory s Db killerem, zvuk je brutální a konečně jsem slyšet a jízdu si teda náramně užívám. Dále jsou v plánu progresivky dopředu, dynojet kit a nové pneu (staré už mají 5 let).

Motorka už z domu nepůjde, postupně na ni budu dělat nějaké opravy/úpravy a v zimě možná proběhne i nový lak, aby nebyly vidět ty škrábance :)

Edit: 05/2020
Výměna pružin na předku za progresivní Hagon (zatím bez oleje) a rozdíl byl ihned poznat v ovladatelnosti a stabilitě na okreskách. Teď se na tom jezdí mnohem lépe a zmizelo vlnění, to začíná až při 160 což je už způsobeno měkkým rámem.
Jinak proběhl kompletní repas brzd na předku. Pumpa z GPZ600 (větší průměr pístku, kratší chod páčky) a nové gumičky na brzdičích. Dozadu repas pumpy. Všechno pořádně odvzdušněno, kapalina DOT 5.1 a hned ty brzdy za něco stojí :)

Jako drobnost jsem dozadu hodil origo blinkry, ale s čirými sklíčky a LED čiré světlo. Vypadá to líp a je to lépe vidět, navíc při brždění už nepohasínají světla kvůli spotřebě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 07.04.20 v 20:18 10b.

Mel jsem ji nekolik let a byla výborná...

nevo7
nevo7 napsal 07.04.20 v 20:10 10b.

Tá už má niečo za sebou. Bola to krása, polokapota, klin pod motorom, dva výfuky a novšie mali aj peknú palubku.

Čadil
Čadil napsal 07.04.20 v 19:18 10b.

Více komentářů



TOPlist