PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník honza511
Vloženo 31.3.2020
Aktualizováno 31.3.2020
Zobrazeno 1 342x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki a její legendární motorizace GSX-R 1000 :) Co víc si přát když se Vám nelíbí lokomotiva Hayabusa :D

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: Bigbang 09+ Bohužel ani 3kusy nebyli v dostatečně rozumném stavu

První dojmy - První dojem velmi kladný. Doba kdy jsem měl v garáži její o dost starší předchůdkyni model 2002 je tato řada o nějakou tu modelovou genaraci o dost dál. Kupodivu i model K7 který byl v hledáčku není této 011 moc blízko.

Motorku bych doporučil pro - Udávaných 185koní je asi lepší nechat pro trochu již vyježděné jezdce...a nebo jezděte na mode C :D

Doplňky na motorce - komplet výfuková sestava od LeoVince - bez tlumivek se moc jezdit nedá :D
rychlé proužky na ráfky a ponožka na nádobku.+ ochranné lepky na brýle,víčko...nebudem z toho dělat cirkus :D

Recenze

Proč jsem si vybral? Po zkušenostech na Zedovi 1000SX jsem se chtěl vrátit na kategorii supersport. Samozřejmost bylo i to,že nebudu vybírat v nižším obsahu jako nedávno Ninja 600. Po několika pokusech najít na inzerci litrový supersport a ještě v super stavu , byla docela oříšek. Jelikož jsem v rukách ještě neměl Yamahu...chtěl jsem jedině modelovou řadu R1 Bigbang. Pár kousků vybráno,omrknuto...nezakoupeno...Bohužel každá měla nějakou tu vadu na kráse a nebo motoru :( Jednoho dne mi kámoš poslal odkaz na gsx-r a já měl jasno že tenhle design je prostě to co mému oku lahodí stejně jako R1. GSXR má pověst velmi dobré výdrže ohledně motorů a i tak jsem chtěl dát Sůze ještě šanci ,protože před dávnými časy :D jsem se přecenil a moji K1 2002 jsem po půl roce pustil do světa. Samozřejmě jsem se po letech zamyslel a politoval,že měla zůstat doma.
Takže jednoho zmrzlého odpoledne beru vlek a vyrážím směr severní Čechy.Majitel velmi vstřícný s důkladným výkladem a historií motocyklu.Projíždka v 7st nemá dlouhého zkoumání ale vše šlape jak má.Beru...jede domů...
Březen...za kamna vlezem...takže udělám základní servis...vzduchový filtr,olej+filtr,..a čekáme na první oteplení. Nj jenže to bych nebyl já... venku sluníčko...ale 7st.C...neva...musím to vyzkoušet. Michelin Pilot Power RS drží :) jedu si oblíbené úseky a mám rohlík na tváři. Pár dní mám dušička pokoj.Ale přijde den kdy je 19st.C. takže co? no jasně...jedu...Zahazuji obavy a zkouším palivové mapy..C Rain...ok..jede to..ale asi jako 600ccm...plynule dávkovatelné...B standart?! :) Ok...hned se něco zlepšilo...odezva na plynu příjemná...s tím se dá jezdit v provozu svižneji i na kochačku... jedu cestou na svou oblíbenou trasu kde to znám...mode A Race...tak jooo...jedeeem...plyn reaguje okamžitě...čitelně...tohle je opravdu fajn... ROHLÍK :D / Brzdy...zadní funguje na výbornou..předek od předešlých generací je vylepšen a jsem si jistější...dávkuje a funguje dobře. Tlumič řízení moc nevnímám ale občas je znát že pomůže :) Co mne na tomto modelu překvapilo je pohodlí a ergonomie jezdce...ani CBR1000RR 2012 na tom není tak dobře(jak jsem si mohl vyzkoušet) R1 zase měla lepší uložení těžiště... Suza nabízí v základu i nastavení přepákovaní ale nastavená poloha my vyhovuje.U modelu 2002 jsem měl veškerou váhu na rukách..tady na 011 nic takového není...Sedačka na supersport velmi pohodlná...a sedátko spolujezdce má kupodivu materiálem komfort také. Co víc psát? Corona vir doufejme v brzké době vypadne a my snad stihnem tu správnou motorkářskou sezonu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FK3
FK3 napsal 05.04.20 v 14:49

Pecka

CB600
CB600 napsal 03.04.20 v 20:19 10b.

Sympatická holka, a ty zlatý trubky vidlic

De_Bacio
De_Bacio napsal 01.04.20 v 16:31 10b.

Pecka! Hlavně trubky od LeoVince

Čadil
Čadil napsal 01.04.20 v 11:46 10b.

super letadlo

Více komentářů



TOPlist