renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Quasite
Vloženo 30.3.2020
Aktualizováno 30.3.2020
Zobrazeno 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Simson který jede furt nemusím asi představovat. Je to spolehlivý stroj, ke kterému když chováte a staráte se o něj, tak prostě pojede furt. Ten můj mě sice někde nechal, ale bylo to mojí vinnou a blbostí. Sice jede 65 ale to bohatě stačí a celkem se to h

Více fotografii

Výška jezdce: 160 cm

První dojmy - Oproti pionýrovi změna jede to líp mnohem. A vlastně skoro všechno lepší.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky i pokročilé na vyblbnutí paráda a taky ti co nemají hluboko do kapsy

Doplňky na motorce - Tuning 60ccm 8 kanál, karburátor amal 21t, upravená koncovka výfuku

Recenze

Bez tp.
Protože se mi naskytla šance ho koupit tak jsem po tom skočil
Jízda je super, sice to má nějakých 4,5 koně, ale celkem to stačí někdy by to chtělo i 5 a někdy zase více výkonu ( do kopců).
Moje zkušenosti jsou takové, že když se o tu motorku staráte tak je to neskutečný držák, který potřebuje jen benzín s olejem, převodový olej, a jednou za rok svíčku. Jízda je super, brzdy stačí, podvozek celkem měkký, se spolujezdcem je to těžké a musíte mu dávat, spotřeba skoro nulová, servis svíčka a olej, skoro bez poruchový, když se o něj staráte, mojí blbostí vylítali pístní kroužky, tak jsem sáhl po mně doporučené 60 8 kanál, s jedním pístním kruhem a po amalu 21t. Samozřejmě jsem lempl takže válec a píst mi měnil soused ( takový můj mechanik, když jsi nevím rady a taky rádce, který se v těchto motorkách hodně pohybuje), vybrousil hlavu, aby se nemusela kupovat a karbec nám taky prodal on a naladil a vlastně nám dal rady jak zajíždět a je to rok a válec je stále v pohodě a píst taky. Po roce už jsem v tomhle trošku chytřejší, takže když mi tam něco začlo rachtat tak jsem určil, že to budou ložiska, tak se sundalo víko a vážně jedno hučelo, tak se nakoupili ložiska a gufera, a že se to vymění nějak se mi do toho nechtělo tak jsem ještě jezdil a takhle asi po dvou dnech jedu domu z vedlejší vesnice a najednou to začlo to začlo ztrácet výkon a najednou to přestalo běžet a motorka hluchá, tak jsem zkoušel našlápnout a nic, tak jsem to tlačil domu a když jsem to zkoušel nakopnout, tak jakoby to bylo zadřené tak jsem to dotlačil domů a druhý den jsem začal rozebírat. Tak jsem sundal kryt motoru na pravé straně když tu náhle jsem si všiml že rotory nalomený a vlastně celou tu dobu my tam hučel rotor, který se zahřál Na kolik stupňů tím že se klepal tak vrazil do snímače který se ohnul a následně se roztavený plast ze snímače rozlítal po zapalování a díky tomu přestal jet a rotor se zalepil, takže se nemohl hýbat. Tak jsem sehnal rotor a snímač přendal nové ložiska a seskládal a simson zase krásně jezdí, takže moje dvě největší poruchy jsem způsobil já svojí blbostí a vlastně se zničili 2 indukční cívky za tu dobu co ho mám a ještě jeden snímač.
Nejlépe se cítí na silnici
Dá se celkem dobře cestovat, ale až na tu rychlost, která je malá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist