Pořízena z nostalgie po jednoduchých strojích made in čssr.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - lehká, obratná, přední dvouklíč zabral tak, že jsem málem letěl. Na tomhle syna zdržovat už tolik nebudu jak na pio :-)
Motorku bych doporučil pro - I dcera se na ní projede, DR 650 na ní byla moc vysoká.
Doplňky na motorce - Zatím žádné, dám nosič s kufrem a boční nosiče na brašny, dodělám boční stojan.
Recenze
Na jawu 250/559-592 už nestačím našetřit, tak jsem hledal alternativu a čz 175/487 se mi líbila nejvíc. Půlrok hledání po inzercích a nakonec od včera doma. Na tacho origo 8506km!
Oproti 477 vibruje 487 méně. Vychytané na ní jsou přední hliníkové vidle a kyvka ze stejného materiálu. O té kyvce se může Jawě zdát - čest Trampovým výjimkám. Motorka je to krásně lehká a ovladatelná.
No, jak jsem zaznamenal, už se prodávají pouze zbytky ze zbytků použitelných motorek.
Měl jsem kdysi 477, ale to spíš bylo ze zoufalství, než že by mě brala u srdce. Nejdřív nebyly kroupy, pak zas nebyly motky...
Co by mělo být na tomhle pojízdném vibrátoru vychytaného, to nevím. Snad ne ten dvouklíč, když už v té době ostatní montovali kotouče...
Jediné pozitivum oproti Jawám bylo minimum plastů, ale v tomto případě zase chyběl jeden válec...
Tak za snahu něco málo naložíme...
Ale ne, dáme full za ochotu zachraňovat a provozovat tyhle kousky...