renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 180/487 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlkovec
Vloženo 29.3.2020
Aktualizováno 29.3.2020
Zobrazeno 889x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pořízena z nostalgie po jednoduchých strojích made in čssr.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - lehká, obratná, přední dvouklíč zabral tak, že jsem málem letěl. Na tomhle syna zdržovat už tolik nebudu jak na pio :-)

Motorku bych doporučil pro - I dcera se na ní projede, DR 650 na ní byla moc vysoká.

Doplňky na motorce - Zatím žádné, dám nosič s kufrem a boční nosiče na brašny, dodělám boční stojan.

Recenze

Na jawu 250/559-592 už nestačím našetřit, tak jsem hledal alternativu a čz 175/487 se mi líbila nejvíc. Půlrok hledání po inzercích a nakonec od včera doma. Na tacho origo 8506km!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 30.03.20 v 18:44

CB600
CB600 napsal 30.03.20 v 08:34 10b.

Oproti 477 vibruje 487 méně. Vychytané na ní jsou přední hliníkové vidle a kyvka ze stejného materiálu. O té kyvce se může Jawě zdát - čest Trampovým výjimkám. Motorka je to krásně lehká a ovladatelná.

Targus
Targus napsal 29.03.20 v 23:48 10b.

No, jak jsem zaznamenal, už se prodávají pouze zbytky ze zbytků použitelných motorek.
Měl jsem kdysi 477, ale to spíš bylo ze zoufalství, než že by mě brala u srdce. Nejdřív nebyly kroupy, pak zas nebyly motky...
Co by mělo být na tomhle pojízdném vibrátoru vychytaného, to nevím. Snad ne ten dvouklíč, když už v té době ostatní montovali kotouče...
Jediné pozitivum oproti Jawám bylo minimum plastů, ale v tomto případě zase chyběl jeden válec...
Tak za snahu něco málo naložíme...

Ale ne, dáme full za ochotu zachraňovat a provozovat tyhle kousky...

Více komentářů



TOPlist