PROFIL MOTORKY

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Motorkari.cz
Vloženo 24.3.2020
Aktualizováno 24.3.2020
Zobrazeno 1 884x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Prostě holka pro všechno. Její universálnost je až neuvěřitelná a dokáže vykouzlit úsměv na tváři jak na silnici, tak v terénu. Vše se odvíjí od nazutých bačkor a "odvaze" pilota :) Tato verze s elektronickým pérováním bezesporu potěší především cestovat

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Přesně si vzpomínám na první dojmy, když jsem na dvacítkovou Afriku sedl. Níže položené sedlo a o fous užší stavba v oblasti nádrže a sedla je znát a bude sedět středním a nižším postavám. Motor získal na živosti a zdá se mi, že je výraznější především v nízkých a středních otáčkách. Musím zde uvést, že předchozí generace byla (a vlastně stále je) sakramentsky povedenou mašinou a rozhodně se nedá říct, že by ho nový jednoznačně strčil do kapsy. Je ale zase o krůček dál a to je bezesporu fajn. Postrádám ale u něj samostatné tlačítko pro ABS a TC, což bylo u Afriky vždycky velké plus a nezlobil bych se ani za lepší sériové stupačky. U cestovně zaměřeného modelu Adventure Sports stojí za zmínku velká nádrž, stavitelné plexi, níže položené sedlo, vyhřívané rukojeti, tempomat a v neposlední řadě bezdušové pneumatiky. Jasně, jsou zde i věci, které mi tolik nesedí a jmenujme třeba absenci padacích rámů u obou verzí, konec samostatných tlačítek pro ABS či kontrolu trakce nebo dotykový displej spolupracující pouze s telefony Apple. Každopádně jako celek fungují motorky opravdu skvěle a podle mého názoru získaly na stabilitě, ovladatelnosti a uživatelské přívětivosti. Příjemným překvapením je bezesporu také elektronický podvozek, který jednoduše funguje a dovede si poradit jak s terénem, tak silnicí. Dvacítkové modely se pomalu chystají na prodejny a teď bude záležet, aby si člověk ujasnil priority a sám sebe se zeptal, kde bude chtít Afriku honit nejčastěji.

Doplňky na motorce - Sada kufrů



Recenze

Za mě dávám nové Africe Twin palec nahoru a na vlastní kůži jsem se přesvědčil, že tenhle velice oblíbený kousek udělal další pořádný krok vpřed. Líbí se mi přehledný a výborně fungující dotykový TFT displej, dvojice vlastních jízdních režimů, krásně plynulý a silnější motor, parádní ovladatelnost a stabilita, ale i užší stavba, montovaná podsedlovka nebo drobnosti jako obě svítící světla, automatické vypínání blinkrů nebo tempovat.

U cestovně zaměřeného modelu Adventure Sports stojí za zmínku velká nádrž, stavitelné plexi, níže položené sedlo, vyhřívané rukojeti, tempomat a v neposlední řadě bezdušové pneumatiky. Jasně, jsou zde i věci, které mi tolik nesedí a jmenujme třeba absenci padacích rámů u obou verzí, konec samostatných tlačítek pro ABS či kontrolu trakce nebo dotykový displej spolupracující pouze s telefony Apple. Každopádně jako celek fungují motorky opravdu skvěle a podle mého názoru získaly na stabilitě, ovladatelnosti a uživatelské přívětivosti. Příjemným překvapením je bezesporu také elektronický podvozek, který jednoduše funguje a dovede si poradit jak s terénem, tak silnicí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Asso2
Asso2 napsal 21.03.21 v 17:25 10b.

BoBo1
BoBo1 napsal 30.06.20 v 16:23 10b.

Trikolora se zlatejma je prostě kásnááá.

robert-36
robert-36 napsal 05.05.20 v 18:44 1b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 26.03.20 v 01:17 10b.

DejvGSR
DejvGSR napsal 25.03.20 v 20:27 10b.

Pěkná pěkná. Tak kluci motorkářský, ať dlouho dobře slouží a ať jsou plnotučné deníky ohledně zážitků a uživatelských zkušeností.

Více komentářů



TOPlist