renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beny66
Vloženo 22.3.2020
Aktualizováno 17.1.2021
Zobrazeno 788x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Konečně po X letech jsem si splnil svůj sen.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Automotospeed (Češnovice)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Měl jsem možnost vyzkoušet pár GS na testování takže jsem věděl do čeho jdu. věděl jsem co chci a co ne. Takže při objíždění motorek jsem věděl jak vypadá "TOP STAV", kdy má motorka odřené víko, ale dle inzerátu nutno vidět takže výlet 200km. Nakonec se mi podařilo najít přesně co jsem chtěl. motorka není nová ale je v TOP stavu takže jsem opravdu spokojen.

Doplňky na motorce - Dynamic ESA, LED svetlomet, Keyless Ride, Denní svícení, Palubní počítač PRO, Asistent řazení PRO, jízdní režimy PRO, Komfortní paket, Paket Touring a Dynamic, vyhřívané rukojeti, RDC, Tempomat, Blastry, LED blinkry, kontrola trakce,ABS, držák navigace, Top case 58l kappa, BMW vario kufry boční, BMW Kryty vika ventilů, BMW Padací rám, PUIG vyšší plexi,PUIG výztuha plexi, prodloužení blatníků, marselus zvýšení řídítek 3cm, padák kardanu, LEO vince laďák, kryt sání, kryt předního světla, BMW navigator VI, K&N filtry, touratech přední štítek, kryty rámu touratech, kryty chladičů touratech, doraz řízení touratech, rozšíření stojanu, přídavná světla,

Recenze

Po pár letech ježdění na Alpu, jsem věděl že mi chybí výkon a koukal delší dobu po GS. Nakonec vše dobře dopadlo a na jaře 2020 jsem pořídil moji vysněnou modrou R1200GS LC. Motorka dovezená z Německa, po prvním majiteli servisovaná v BMW a díky tomu vypadá tak jak vypadá. Nakonec to byla jedna z těch nejdražších, ale motorka je po kompletním servisu má nové gumy takže mužů jen sednout a jezdit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Beny66
Beny66 napsal 15.06.20 v 22:29

Ahoj a díky, kombinaci hliník a plast jsem zvolil jen proto, ze 90% jezdím jen s topcase a při montáži bočních kufru nechci řešit lešení líbí se mi ta jednoduchost montáže a originál plastový topcase je jen na jednu helmu a ani se mi nelíbí. Plexi ve vyšší poloze je super parkrat jsem se přistihl ze mám otevřené plexi na helmě a přitom letim 150... jediné minus je asi puig vyztuha která má jakoby kluzáky aby se dalo plexi posouvat nahoru a dolu narozdíl od ostatních se tedy nemusí při změně výšky nic povolovat. což jsem viděl jako hlavní výhodu, bohužel to má za následek ze v terénu se stále docela dost klepe a jen upozorním ze příště bych asi zvolil méně kouřové pokud svítí slunce do zad v plexi se odráží víčko nádrže pokud té ještě něco zajímá klidně napiš PM

Frenkie65
Frenkie65 napsal 15.06.20 v 21:37 9b.

Ahoj kolego.Moto Tě uchvátí a vše bude fajn a užiješ si ji...Nezlob se mé odpovědi.Zde všichni chválí jak dobře jsi udělal...Udělal jsi dobře,to jo...Jen mi ta kombinace plechu na Topcase a plastu v kufrech nesedí.A prosím o info,jak funguje to strašně vysoké plexi...Mám Marathon s výztuhou na GSA LC,měřím 190 a jde to.Nic se netřepe i při limitních rychlostech...Beru tento můj příspěvěk i jako něco více zjistit.Fera

jardakovarik
jardakovarik napsal 07.04.20 v 20:53 10b.

Tak ať slouží. Pěkná výbava!!!

Více komentářů



TOPlist