journeyman_brezen



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martywendy
Vloženo 20.3.2020
Aktualizováno 20.3.2020
Zobrazeno 1 268x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Další projekt na dlouhé dny " Corona - karantény "

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Už jsem jí měl, vždycky se mi líbila a asi mě nikdy neomrzí. Podlě mě jedna z nejlepších motorek historie. Nemá sice extra výkon, asi se spoustě lidí ani nelíbí, ale má směs těch nejlepších vlastností - spolehlivost, ovladatelnost a výdrž :-)

Doplňky na motorce - Čeká mě ještě spousta práce, ale už teď jsem chtěl Yamahu i trochu vylepšit, tak jsem nainstaloval vyhřívání rukojetí. Ovládání je pěkně integrované k původním ovladačům, takže myslím že to vypadá autenticky.




Recenze

Mám jí doma už pár měsíců, něco už jsem na ní udělal, ale zatím nebyl čas něco o ní napsat. To se teď změnilo - v souvislosti s nouzovým stavem a karanténou kvůli Coronaviru mám najednou času až moc...
Tuhle motorku jsem koupil v Německu od jednoho naštvaného pána. Kdysi se snažil jí opravit a přivézt zpátky k životu, ale nezačal úplně štastně. Vyndal karburátory a poslal je na čištění specializované firmě. Karburátory ovšem zmizely ze světa. Firma s poštou se navzájem obviňovali kdo že je vlastně ztratil, ale výsledek byl nula. Žádné karburátory, žádné odškodnění. Pána to tak naštvalo že motorku na několik let zavřel do stodoly a snažil se na ní zapomenout. Pak jsem přišel já a výsledkem je další přírůstek v mojí garáži.





Výhodou téhle motorky je dostatek náhradních dílů, takže bylo otázkou pár dní a měl jsem na poště balíček se sadou náhradních karburátorů. Stav motorky ale vyžadoval trochu víc.
Základem je vždycky všechno rozebrat, vyčistit a zjistit škody. Pár věcí jde vždycky zachránit, ale většina je potřeba prostě nahradit novými.
Začal jsem rámem - opískovat a znovu nastříkat. Následují přední a zadní vidlice. Pak se už může motorka začít skládat dohromady a jsou vidět první výsledky. Motor jsem vzal také z gruntu a už má nový vysokoteplotní lak.
Řetězová sada a brzdy - o tom ani nemluvím. To je vždycky na vyhození. Co mě trochu zklamalo byly výfuky. Ukázalo se že jejich pozemské dny jsou sečteny. Trochu mě to mrzí, protože mám rád věci v originálním stavu, ale tady musela přijít na řadu improvizace. Sehnat totiž originální výfuky v pěkném stavu je prostě nemožné. Ještě že mám kam sáhnout, tak jsem zašátral ve svých zásobách a našel dvě krásné koncovky z Yamahy TDM 900. Zní to možná neuvěřitelně, ale pasují tam jako určitá část těla na hrnec
No konečně, posuďte sami.





Spousta věcí chce jen trochu šikovnosti a trpělivosti. Výsledky se dostaví. Tady jsou třeba původní, těžce zoxidované boční kryty motoru po několika hodinách práce.





Nicméně, současný stav již vzbuzuje jisté naděje že bych se na jaře mohl svézt...




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dekel
dekel napsal 27.03.20 v 13:28 10b.

Nádherná práca, bude to luxusný kúsok

chevyr
chevyr napsal 27.03.20 v 10:29 10b.

super, mám o něco mladší

tpeterka
tpeterka napsal 25.03.20 v 11:16 10b.

kdy bude pojizdná ?

xstreetfighter
xstreetfighter napsal 24.03.20 v 19:32 10b.

Taky mám už 17 let doma... Ale teď teda přestavěnou.

Cormac
Cormac napsal 24.03.20 v 16:30 10b.

Takovou jsem měl skoro 10let...

Více komentářů



intercars_shark_metro
Objednat reklamu
TOPlist