renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RF 900 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WanDooM
Vloženo 19.3.2020
Aktualizováno 1.9.2022
Zobrazeno 826x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Okouzlila na první pohled, po jízdě bylo jasno.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 800: důvod neuveden

První dojmy - Brzdy dělají svou práci, prostor na zlepšení tu je. Cestování je v originálním stavu možné, ne příjemné Pětistupňová převodovka.

Doplňky na motorce - 6 sigma jet kit
3 ohm Dyna Performance Ignition Coils & Taylor Leads
Ignition advancer
AS3 performance hoses
Mnoho dalších..

Recenze

Není to super sport ale sportovní-cestovní motocykl který zaujme nevšedním/nadčasovým vzhledem.
Zaklad motoru GSX-R 1100W, CV karburatory, standartní cívky a svíčky z jiných modelů od Suzuki atd
Na silnici je doma, tedy na jednolité slušné silnici. Na silnicích ve středních Čechách už je to horší, spíše nepříjemné(YSS progresivní pružiny a repase vidlic+ložiska v krku).
Nepřidá tomu ani fakt, že je zde "jen" pětistupňová převodovka která má své mouchy.Druhý převodový stupeň, "pes" má po určité době v oblibě odejít, mluvím že zkušenosti a půlení motoru je na světě a není to úplně sranda. Při rychlostech kolem 100km/h je cestování svižné, pokud chcete, a nebo i příjemné, pokud ne. Nad touto hranici ale přestává sranda, Wind SHIELD nestačí a otáčky motoru začínají nepříjemně vibrovat do řidítek(cca 5k). Člověk se dočte, že je to standartní projev u těchto motorů, jel jsem ale na 1100w a tam nebyl žádný problém.
A tímto jsem se dostal k motoru jako takovému. Po stránce síly zde není co dodat, než se vzpamatuje tak tam je 200km/h, reakce na plyn okamžitá, přesná. Drahou polovičku za sebou sice poznáte, ale až když vám buší do helmy ať zpomalite.. Ne vážně, co se výkonu týče, nema problém probrat dva a kufry, přece jen má 100Kw. Velký bottleneck jsou zde ale karburátory, které určují Váš zážitek z jízdy. Tyhle konkrétní Mikuny karburátory jsou buď dobrý sluha nebo špatný pán. Všem kdo přemýšlí o RFku doporučuji kompletní repase všech 4 karburátorů, vrazit je do ultrazvukové čističky, sehnat uplně nové jehlové trubice, vyházet jehly od dynojetu/GSXR750W a koupit originály a ještě o 2,5 větší vlonoběžné trysky než originál(rozměr 12,5 myslím)
Ostatní Díly jsou stále k sehnání a relativně za slušné ceny, ikdyz jich až na běžné servisní výměny nebudete moc potřebovat. Je to Suzuki, Japonska motorka, vyrobena v Japonsku..
To jak se k tomu choval někdo jiný, už je jiný příběh.
Po asi 8 tisících kilometrech a 3 letech renovaci, kdy mě čekal celý motor po zjištění že nemá 45k ale přes 100k, cívky, karburátory, vidlice, ložiska, brzdy, a spousta, opravdu spousta dalších doplňků jsem motorkou nezavřel a dělá mě radost vždy, kdy otočím klíček a nastartuji. Do budoucna plánuji ještě více oprav/úprav, chytla nás cestovní horečka. Řidítka z bandita, nová spojka, windshield a mnoho dalších.
Motocykl doporučuji, je nadčasová a věřím, že pokud se o ní člověk bude starat, tak vám to vrátí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 25.09.21 v 22:06 10b.

Když se objevila, slintal jsem nad jejím designem!
A od těch dob se nic nezměnilo!

Fernando1
Fernando1 napsal 21.03.20 v 19:50 10b.

Jako malej sem z ni nemohl spustit oko. Nadčasovej stroj.

Kacafirek
Kacafirek napsal 20.03.20 v 06:52 10b.

RF900 jsem vždy obdivoval.
Design je nezaměnitelný a velmi nadčasový.
Moc pěkně zrenovovaná

Více komentářů



TOPlist