renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 175/501 (1957)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník O.N.E.
Vloženo 18.3.2020
Aktualizováno 19.3.2020
Zobrazeno 3 043x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Původně vrak na renovaci nebo na vyrobu kýče,to je fuk prostě na leštěnku ale...

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - ani nevím,moc jsem o tom nepřemýšlel,stál předemnou vrak co nestal na stojánku,kterému se netočili kola,motor ale byl kompletní a nerozebrany až na klakson teda.

Doplňky na motorce - Snad žádný...

Recenze

...ale přivezl jsem dom.Zařadil do fronty a jak jsem kolem toho chodil tak koukám že ono je to tříbarevný.cože??Nojooo vážně tak si řikám udělám to stejně.V tom asi po týdnu dorazil slíbený starý zrušený TP a v něm rok 1957.Tak si říkám tyjooo asi jedem z prvních.Na netu jsem našel ještě jeden vyfocený štítek roku 57 a s výrobním číslem kousek od mého.Tak jsem se na to zaměřil a našel plno drobností co na ostatních dvou hodinařích co vlastnim nemám.Tak mi bylo líto to udělat nově i kdyby stejně,tak těžko bych někomu dokazoval že to a nebo tam to, tak bylo a nebo nebylo.No tak jsem si řekl že to jenom zprovozním a hlavně aby to sakra stálo.to je hroznej vopruz to vopírat a podkladat.
Ale nebylo to jen tak,páč to bylo dost KO,třeba podvozek jako kola se rozsypali v rezavý prach,tak jsem ho zamet a vyhodil.Koupil jiný kola ale ejhle problém,všude jen šedivé když nepočítám už neorg laky...ale jé měl takové vyblité zelené.Tak padlo rozhodnutí podvozek dostane novej lak.Na tlumiči pod manžetou jsem našel pěkný kus barvy tak se to podle toho namíchalo a nalakovalo.Motor nově celej,ložiska v kolech,pneu,duše a i vzduch v nich je z roku 2020,sedačka,brzdy a ele...no a nakonec i lišty,což jsem nectěl ale oni se mi rozpadli.Takže jsem dal to co bylo po ruce,nějaké co jsem měl doma kdysi nachromované ono celé to Tak vzniklo co dům dal.Ale hlavní je výsledek jede to přeci..což před tím nejelo.A jestli jsem nějaký šroubek neošetřil štětečkem jako archelog tak to se omlouvám ale dynosaurus to není
Tak a teď pár drobností co jsem si všimnul
Ale nejdřív cesta domů a vítězné kafe na místní pumpě





Pohled z boku,tak hned koukám že chybí otvory z mřížkou v zadní části,z druhé strany ještě první typ řadičky kterou jsem viděl jen v katalogu nahradních dílu











Tak a teď ten podvozek,divně zelený





odstím jsem skoro trefil si myslím ale já jsem barvoslepej..
pak poklička na zadním kole,opět jen v katalogu ale potkal jsem středy kol které měli takový ten orezlý kruh..










Držák řídítek s nálitkem,který pak už taky nebejvá





Trubka přední vidlice v tomto případě spíš kulatina..





A pak už jen drobností jako že nemá napis ČEZETA a foto že ani dírky po něm nezůstali...pro rejpali






absence zadního madla,jo jsou tam díry a bylo tam nějaký tescoma madlo ale ne to hliníkové co známe..






Pak mi není jasný dva otvory co mají olakované hrany což znamená že tam mají být ale co v nich má být netuším...Být to .05 tak tam dám sytič a ovládání paliva ale tady???
Jo a kastliky - schránky to nemá ale ani prolisy??





Jo a pak motor to bylo taky dojeté do konce sil





















Tohle mě baví když to někdo dojede uplně do mrtva odstaví xx let,pak to má smysl to opravit ale opravovat něco co jede a funguje protože je to IN se v tom podloubat.To mi přijde ujetý.Prodal jsem nedávno pio co měl 8tis km,krásný puvodní stav (ale stál raketu),jel jak šlak,motor panna, paráda.Nový majitel, vlastník prvního "veterána" to hned kuchne aby měl co nasrat na fuckbuk jak je dobrej,hlavně si u toho vyfoť RedBulla je to makačka ...To je potom takové smutné.Dneska jsem přivezl tři pincky na vozejku na ležato,torza.Motory bez válců,z nich trčící zvadlé ojnice a z klikovky sypající se zrní a myší bobky...tady se může vyřádit

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
skutrčz175
skutrčz175 napsal 03.11.20 v 16:16 10b.

HusKa701
HusKa701 napsal 01.04.20 v 22:19 10b.

Ahoj díky za hodnocení na mým profilu. Musel jsem kouknout na Tvůj. A to je teda SÍLA Obdivuju lidi co renovujou starý stroje. Mnohdy si domů dovezou už jenom torza...a dokážou z toho složit fungující stroj a navíc v takový parádě, že takovej nebyl ani když sjížděl z výrobní linky. Klobouk dolů a velkej obdiv a uznání! Pašíkům se dost věnujou kámoši v nedaleké Studené. Byl tam loni sraz a sjelo se tam tolik "prasat", že byl myslím zápis do knihy rekordů Mně tohle nechytlo. Od malička jsem se trápil s pařízkem , pak s devadesátkou, několika dvěapůlama .Pak přišli na řadu třipade...kejvačka, bizon, chromka...Na starý kolena si užívám brutální výkon silnýho a přitom lehkýho endura , super jízdní vlastnosti a taky minimální údržbu a poruchovost. Přeju ať se Ti daří renovace ať Ti to dělá radost a taky spoustu pěkných zážitků z výletů!

hardwyred
hardwyred napsal 27.03.20 v 08:26

To Kily:Nojo někdo za komárů neměl Jawu ale měl anglána takže je jasný že je Jawa pro něj hnůj. Jak jinak.Ještě že v dnešní době si může každý koupit co chce a že je tolik modelů motorek.A když si chce někdo trávit čas a asi i nemalé finance se starou Čz tak proč mu to rozmlouvat a poukazovat že byli a jsou
lepší motorky.To asi ten jedinec ví moc dobře.To je jak přijít na sraz Trabantů a vykřikovat že v Italii mají Ferarri...ubohé
Co takhle láska k té dané motorce,značce,modelu...Každý taky nemá doma modelku,ale ženu kterou miluje

O.N.E.
O.N.E. napsal 25.03.20 v 22:56

Kily:... Ale přečetl...

Kily
Kily napsal 25.03.20 v 19:58

Pro O.N.E.

Asi jsi můj příspěvek nedočetl do konce. Pokud jsi na skútru z té doby projel celou republiku ,neřku-li Alpy , tak to nemohlo být na ČZ 501 a navíc z první serie, která měla motor ČZ 175 bez jákýchkoliv úprav chlazení, spinací skříňku Bosch (z péraka ) atd. Jezdím na moto přes 50 let a patřím ke generaci ,která si uměla vše udělat sama . Po skutru jsem si koupil stejně starého Nortona a tak jsem alergický , když někdo z nostalgie vykládá jaké jsme v té době dělaly dobré stroje. Možná kývačky, ale ČZ 501 mezi ně určitě nepatřil. Ať žijí čtyřtakty !!!

Více komentářů



TOPlist