legendární a nestárnoucí superbike od Suzuki
Motorka koupena od FIRMA:Harness (Uhříněves)
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - motorka ač působí ,,tlustě´´ tak jizdně naopak /model K6/ je dokonce lehčí než modely K7-K12, motor není potřeba popisovat o tom je na netu toho dost, jízdně motorka perfektní ale na ježdění silnici přehnaná, mě osobně chybí elektronika co mě hlídá :)
Recenze
GSXR koupeno do firmy v roce 2012 v Harness Bike jako zánovní s najeto necelých 1000KM, dle majitele Harnessu to byla motorka která byla připravená pro pána kterej je na dlouho zavřenej v jihoafrický republice :) proto prej byla tak nasypaná už v origo kapotách.
Na motorce je vyměněn orig. podvozek za Ohlins včetně tlumiče řízení, brzdy komplet Brembo včetně pumpy , kovaná kola Marvic SuperSpin, přepáčko PP, Koncovka Yoshimura, kotouče Braking atd. prostě to co nemá GSXR v zakladu TOP bylo vyměněno .
V roce 2013 když nepočítám lamináty a hození do firemních barev tak bez jakýchkoliv úprav přestavěna na okruhové ježdění, v mém držení-ježdění od roku 2016 a to po přestupu z okruhovky CBR600RR , no co budu povídat dostavil se šok, o motoru K5-K6 kolují informace že je to silák i ve srovnání s o dost novějšíma motorkama ale když budu upřímnej tak na mě až moc silnej, prostě vyždímat ho na okruhu jsem nedokázal - nejlíp MOST loni 1:51, v roce 2016 jsem zaregistroval že je svolávačka na rámy na K5, takže mi na záruku vyměnili ve Vrbovce novej rám /děkuji SUZUKI ČR faktura byla asi 60 tisíc :)/, u MR.Halbicha jsem nechal udělat tlumiče na váhu a vyměnil řetězovku s převodem -1ve předu a +2 na rozetě jinak bez úprav.
Krása podvozek,brzdy,jedna z top K5,gratuluju! zárověn souhlasím že ten vykon,dokáže na okruhu málo kdo opravdu výužít,na silnici je to zhola nemožné!!! poslední kule rvoucí GSX-R 1000!!! nic pro lívance s dnešníma litrama plné elektroniky!!!