renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 125/453 (1961)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tunik21
Vloženo 9.3.2020
Aktualizováno 9.3.2020
Zobrazeno 1 058x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to moje první kývačka, na kterou jsem přesedlal z pionýra. Rozhodně je to proti té padesátce změna, ale obsah mi tak neříká jak samotná spolehlivost motorky. Takže pionýr pro mě tímto nekončí.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Na první jízdu nezapomenu. Motor po generální opravě tahal jak tygr. Ale jak už jsem psal na úvod, rychlost ani obsah motorky mě nezajímá. Proti padesátce mě potěšil krásný bublavý zvuk, který mi bublal pod sedadlem. Prostě úžasná motorka.

Motorku bych doporučil pro - Vhodná pro mladé a začínající motorkáře. Ale zase, pokud k tomu nemá patřičnou úctu, ať si zvolí nějakou čínu, zničených starých motorek jsou stovky tak proč přidávat.

Doplňky na motorce - Vape 12V
Mám na ní Vape 12 V, vybral jsem si tuto cestu, protože jezdím i v noci a pokud mám možnost nacpat dopředu 55W žárovku místo 25W tak proč ne, auta svítí xenony tak já silnou žárovkou. Párkrát už se stalo, že na mě blikali, asi si mysleli že mám dálkové
Boční stojan (policajt)

Recenze

Tuhle motorku jsem si vybral už jako dítě, které v jedné staré knížce našel představení kývačky od ČZ. Tam to ale byla 250 a já si zvolil obsah 125.

Ale jak už jsem psal na úvod, rychlost ani obsah motorky mě nezajímá. Důležité je to, že k motorce přijdu, kopnu a jedu. Samozřejmě dojedu vždy tak kam potřebuji a dokážu se s ní vrátit domů.
Což tohle moje kývačka dokonale splňuje. Čtyři roky jezdím, tankuji a jezdím. Vyšší obsah mě nijak neláká, protože i když mám nové brzdy, tak i tak z té nižší rychlosti co 125 vyvine se blbě motorka zastavuje. Člověk tak musí vědět dopředu, že chce zastavit a začne brzdit dřív.

Nejvíce se jí líbí mezi vesnicemi, kdy si to pádí na 4 rychlost na 1/2 plynu. Rychlost asi kolem 70 km/h, když jí přidám do plna, těch 90 zvládla, ale to tomu motoru dělat nemůžu.
Musí se jí však líbit tam, kde ji vedu já.
Neříkám že jsem jen silničář, ale na polo polní cestu, někde kolem řeky taky zajedu kolikrát raději než se ve špičce tahat městem. Jinak po tom městě často jezdím, tady by se hodily blinkry, ale v dnešní době někteří lidé neblikají ani s auty, tak co já na mašině abych pořád plácal rukama.

Motorka je právě ve stádiu renovace, uvažuji že si tam ty blinkry dodám když mám to Vape.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cmiral
cmiral napsal 17.03.20 v 20:39

Tak uż jsi nám to vysvětlil , jinak i 6V klakson prý 12V Vape přežije. A drobnost, konce zadního madla taky dolakuj i kdyż to dnes stejně nikdo nedělá. Ad odrazka: dej plachtu do rámečku a na něj nalep schválenou odrazku a máš to vratně vyřešený exisrují i úzké.

tunik21
tunik21 napsal 17.03.20 v 08:57

Na první fotografii je po lakování, v té době byla pěkná.



Na této fototgrafii je před lakováním, tady protože jsem musel nějaké díly shánět a měnit jsem se lakování nevyhnul. (Na této fotce je špatný držák klaksonu a ten je pak daleko od masky)

tunik21
tunik21 napsal 17.03.20 v 08:54

Targus: Na kabátek sáhnout chci, protože jsem motorku před 7 lety, když jsem jí uváděl do provozu lakoval obyčejnou syntetickou barvou. Už tehdy jsem teda plánoval renovaci, ale přišel motocykl ČZ 150 C a tak se renovace přesunula na něj a kývačku jsem dodělal tak, aby se na ní dalo jezdit. Lakování bylo nevyhnutelné. Nyní však chci započatou renovaci dodělat, to znamená nalakovat pořádnou barvou aby byla motorka černá a ne šedá jako teď. Ona po lakování vypadala pěkně, ale za ty roky na UV je po laku a barva zmatněla.

Jawatar: Lakovat jí budu tak, aby byla barva krásně černá ale do top lesku jí cpát určitě nebudu, bude v pololesku. Samozřejmě chromy se lesknout budou.

Cmiral: držák klaksonu mám origo, vím že je delší než má jawa kvůli delším nohavičkám spodního dílu masky, nepůvodní v této partii je však samotný klakson, který kvůli Vape 12V je ze žigula (troubí teda dost ostře, i kluci na STK když zatroubím tak poskočí ), upraven tak aby se na něj dala dát originál jawa čz PAL mřížka. Blinkry jsou zatím jen úvaha a k posunutí zadního světla už jsem tento krok zkoušel bez vrtání ale abych tam dostal velkoformátovou spz tak by to světlo bylo moc blízko madlu a samozřejmě musím taky myslet na dráty které blatníkem prochází a na pevném neměnitelném místě vychází ven, a vrtat díry s tím že pak půjde vidět polovina odrazky je zbytečné. Nicméně záměna sport světla a slzy je v případě výměny 20 minutová položka, a raději podstoupím toto než vrtat do blatníku nové díry.

Jinak kluci, díky za komentáře. Člověk si v dnešní špatné době (virus) rád pokecá

cmiral
cmiral napsal 16.03.20 v 18:52 9b.

Tak tad bych se renovaci pokud nebude na 100% vyhnul, je zbytečná. Máš asi neorigo držák klaksonu a ten je u čz jiný jak na jawách. Mám taky 125 ale 473 na které je lepší jízda, ale oproti 475 na mých 96/kg jí cosi chybí a synovi s 50 kg stačí . Světlo nech původní a malinko ho zkus posunou výše jak to vyjde. Na blinkry se vykašli bude to vypadat divně.

Targus
Targus napsal 16.03.20 v 17:37 10b.

Bože, to je zas bez bodů...

Více komentářů



TOPlist