renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník __RomFox__
Vloženo 9.3.2020
Aktualizováno 1.4.2024
Zobrazeno 1 954x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 29.04.2020, Uskutečněno: 29.04.2020, Zhlédnuto: 83x


Důvěřuj, ale prověřuj.
Tak jsem se dnes při ranním coffee rozhodl potrápit bateriový kompresorek Xiaomi. Baterie kompresoru plně nabitá.
Moto na bočním stojanu s prázdnou zadní gumou 180/55/17 tlak 0,0 bar. Nastaven cílový tlak 2,9 bar a start stopek. Časy po 0,5 bar jsou na fotkách. Dioda nabití začala problikávat z bílé na oranžovou po cca 6 min a hodnotě 1,5 bar, což může trošku vyděsit a říkám si "sakra nějak brzy". Strojek však jede vesele dále a sám se vypíná při probliknutí 2,9 bar po 14 minutách. Stopky pozastavuji. Led svítí oranžově. No nic, potrápím ho dále. Sundám hadičku a nechám ho běžet naprázdno do úplného vybití. Při 30 min začíná LED blikat červeně, ale strojek stále jede bez změny chodu a zvuku. Při 38 minutě se Xiaomi vypíná. Kryt a celý přístroj je studený, což mne pozitivně překvapuje. U běžných a levných kompresorků to doporučují po 5 min vypínat kvůli přehřátí. Hadička trošku vlažná. I tak to byl risk, nechat to běžet tak dlouho. Jsem zvyklý si věci před vyjížďkou nabíjet. Zrcadlovku, kamerku, powerbanku. Na říditkách mám 2x USB, tak v tom problém nevidím. Po připojení USB pouze nabíjí a nespustí se. Ještě stopnu čas, za jak dlouho se baterie nabije nabíječkou na mobil. Edit: Nabíjení trvalo 4 hod 35 min, a to nabíječkou k telefonu Xiaomi Mi-A1. Uvidíme, zda se osvědčí a bude praktický. Až bude baterka na odpis, rozkuchám to, baterku vyhodím a udělám úpravu na kabel a 12V.
Tady odkaz na foto a video z pokusu
photos.app.goo.gl/2EWYJ4FaaykT213S6

Tady návod cz

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dusan42 (2) napsal 26.05.2020 v 14:32

To je teda zajímavá věcička..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojkový třmen - bolístko

    Čeká mne výměna spojky, tak jsem chtěl ukončit otravné výměny těsnění ve spojkovém třmenu. Toto je bolístko XJR a nejde o nic jiného, než nedostatečné utěsnění soustavy třmenu proti vnikajícím nečistotám a prachu. Signál

    Typ: Údržba
    Vloženo: 06.05.2021
    Uskutečněno: 06.05.2021
    Tachometr: 70000km
    Komentářů: 6x
  • Synchro karburátorů

    Výroba měřidla podtlaků. Video z měření zde: https://photos.app.goo.gl/YRpo489EwXYEzbV89 Po seřízení ventilových vůlí je samozřejmě rozdíl markantní. K této problematice toho bylo napsáno již mnoho. Šel jsem cestou spo

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.03.2020
    Uskutečněno: 09.03.2020
    Tachometr: 64000km
    Komentářů: 3x


TOPlist