Motorka tak nějak k mým přibývajícím šedinám :)
Měl jsem jasno již dávno a nehodlám to měnit. Originál stav bez nějakých hloupostí.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Měl jsem Kawasaki ZR 7, tak nějaká výrazná změna to pro mne nebyla. XJR se ale daleko lépe vodí do zatáček. Hmotnost při jízdě není znát a jízdní projev mi naopak přijde klidnější. Vzhledem k hmotnosti jsou pancéřové hadice vhodné a málem jsem si poprvé rozbil hubu. U ZR 7 jsem je neměl :)
Doplňky na motorce - Doplněn pouze spínač výstražných světel, úpravou přes diody. Upgrade a přešití sedla na gelové podle mého návrhu za 5.000,-- penízků. (Tzn. žádný již hotový potah, jako to dělají běžně ostatní, kdy tam nacpou pouze novou výplň). Šikovní kluci z Ostravské firmy http://brasnar-vikar.cz/
Recenze
Je to motorka na pohodu. Na přesuny po dálnicích to moc není. Naháč a nad 130 km/h je to už při delší jízdě docela nepříjemně znát. Přesto se s ní nebojím cestovat i někam dále. K Baltu na Hel a zpět to bylo docela v pohodě. Takže i velké dálky zvládá naprosto skvěle s příjemným posezením. Jednoduchý, předvídatelný motor, žádné elektronické záludnosti. Nejlépe se s ní cítím na okreskách při jednodenních vyjížďkách. Spotřebu nějak neřeším. Když se za to potáhne, tak si samozřejmě i vezme. Edit: Po pročtení nářků o tom, jak to žere, jsem si udělal svůj test a při pohodové jízdě při spodních otáčkách (3-5 tis.) si vezme 6,5 litru. Papírově je uváděno 7,2 litru. A pokud se chci hodně pobavit, tak se to vyšplhá i na 11 litrů/100km. Takže převážně záleží na stylu jízdy.
Krásný stroj na který je radost pohledět.
Bylo mi ctí!
Krásná motorka
Prostě xjr
Pěkné strojek