PROFIL MOTORKY

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kosťej111
Vloženo 8.3.2020
Aktualizováno 9.3.2020
Zobrazeno 4 165x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Krasavice s jedinečnými jízdními vlastnostmi...

Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová) - Vstřícný přístup majitele i servisních techniků, jsou to milovníci jedné stopy a je to na jejich přístupu znát.

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Na podzim 2019 jsme si ji s kamarádem půjčili v Krhové na víkendový test. Projížděl jsem schválně stejnou trasu jako na mojí Yamaze XT 1200ST před 14 dny. Po pár desítkách km jsem si na Hondu velmi rychle zvykl a ani varování kamaráda na rozdíl v 21" kole oproti 19" jsem nijak výrazně nezaznamenal. Bohužel díky krátkým dnům na podzim, jsem stihl jen cca 500 km, částečně i v terénu, ale i takováto krátká zkouška ve mně zanechala tak silný dojem a poznání v obrovském rozdílu mezi těmito dvěma stroji, že ani měsíční zvažování přes vánoční svátky mne nakonec neodradila od návštěvy MoravaMotors 2.1.2020, kde jsem si novou motorku rovnou objednal.

Motorku bych doporučil pro - Díky úpravě světlé výšky je nyní motorka dostupná i pro prďochy jako já. Vzhledem k ceně bych ji doporučil pro zkušenější motorkáře. I motor je byť jen 1100 cm velmi pružný a po zajetí bude mít kuráže až, až...

Doplňky na motorce - Na motorce jsou kompletní doplňky co na ni šly dát, včetně větrných deflektorů, které výrazně pomohly s ochranou proti větru při porovnání s holou předváděčkou na podzim



Recenze

Na mojí aktuální zatím nejeto jen 100 km hned první den při vyzvednutí.
Netrpělivě vyhlížíme lepší počasí, abych ji mohl zajet a vyměnit první náplň.
Podvozek díky elektronickému nastavení je famózní, variabilita nastavení jak podvozku, tak i ostatních parametrů motorky je tak velká, že je potřeba manuál pročíst minimálně 2 krát a pak si hodinu hrát s nastavením, aby to člověk dostal pod kůži.
Co mi občas dělalo problém je ovládání blinkrů. Je jinak umístěno a občas místo blinkrů sáhnu po klaksonu. Ale je to o zvyku...
Motorka je skvělá jak na silnici, tak i v terénu, kde jsem se při zkušební jízdě cítil úplně bezpečně a přišlo mi, že jedu na kole a ne na 240 kilové mršce..
Ve vracečkách jsem si to hrnul na trojku a od zadního kola jsem cítil, jak se mi chvílemi utrhává, ale skvělé Metzeler Karoo Street vše perfektně vychytaly.
Jak od předního, tak zadního kola je skvělá odezva a díky náklonovému gyroskopu není problém v případě nenadálé situace zabrat za přední brzdu i v zatáčce.
V bohatém nastavení jde eliminovat jak zvedání, tak i ponor předního kola a jde tak využít výkon motoru naplno, aniž by měl člověk obavu z pádu.
Na Yamaze jsem zvládl i 1000 km za den, jsem zvědavý, jak se po takovéto štrece budu cítit na nové Hondě. Doplním po splnění úkolu...
Nový model má i skvěle vyladěný originál výfuk, tudíž ušetřím za nějaký laďák..















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kosťej111
kosťej111 napsal 18.11.20 v 22:02

S nadcházejícím zimním počasí přidávám další zkušenosti po ukrojení dalších km na této úžasné mašině.
Od posledně jsem tachometr zastavil těsně před hranicí 12 tis km a zatím motorka šlape jako hodinky, kromě malé, ale dost nepříjemné záležitosti a to vrzající plast, či co někde vepředu jakmile vjedu na hrbatý povrch. Ale na dohled je servis po 12tisících najetých km, tak to nechám na mistry v servise.
Postupně motorku doplňuji o další "nezbytné" doplňky jako rozšíření bočního stojánku, kryty rukojetí Barkusters, prodloužení spodního krytu motoru a na vánoce bude ještě provedena výměna výfuku za laďák a mám objednáno nové plexi, tak uvidím jak to pomůže v ochraně proti větru.
Co se týká pneu, tak přední Metzelerka je ještě originál a zadní dojíždím už druhou. Na jaro chci vyzkoušet Heidenau - Scout, tak jsem zvědavý v porovnání s Metzelerkami jak si povedou na silnici, ale hlavně v terénu.
Přátelé, motorkáři, držte se v této nelehké době, kdy kilometry na moto můžeme kroutit tak akorát po našich silnicích, na které je mimochodem Afirka s podvozkem Showa jako stvořená...

kosťej111
kosťej111 napsal 03.08.20 v 22:05

Zdravím po delší odmlce. Na motorce mám už něco málo přes 7 tis km a po prvotních poporodních problémech s předním kolem nyní vše šlape jak má. Máme za sebou i dvoudenní enduro školu u Míry Lysého s úžasnými zážitky. Pokud někdo váháte nad koupí, neváhejte, byla by škoda ochudit se o každičký km na této úžasné, okřídlené bestii...

Wejw
Wejw napsal 08.06.20 v 09:58 10b.

gratuluju, chtěl bych si ji také pořídit Něco nového od Března ?

kosťej111
kosťej111 napsal 13.03.20 v 11:16

Díky všem za komentáře a hlavně za zkušenosti. Včera jsem ukrojil další km z počátečních - porodních, zajížděcích, snad příští týden budu mít splněno prvních 1000 km na výměnu oleje a uvidím jaký bude přístup v Krhové...
Ale ta lehkost ovládání motorky je neskutečná. Jen ten boj s nastavením parametrů, ale je to o cviku..

nous
nous napsal 13.03.20 v 08:28

a pul milionu je pryc

Více komentářů



TOPlist