PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník poldaFZR
Vloženo 7.3.2020
Aktualizováno 21.7.2020
Zobrazeno 1 533x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Další přírůstek do rodiny, tentokrát v tříválcovém provedení :)

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Zatím jsem spolu moc nenajezdily nebo spíš skoro vůbec nic jen projížďka při koupi ,

Doplňky na motorce - Ukazatel rychlosti Girpo na model s mechanickým náhonem tachometru, Ukazatel KOSO 3in1 , vyhřívané ručky KOSO , Laděný výfuk MIVV , kufr GIVI a tankvak na nádrž s uchycením na hrdlo nádrže

Recenze

Tříválcoví motor,zajímavý vzhled... Triumph se mi vždy líbil a když sem narazil na tento kousek tak proč nezkusit :) Motorka koupena v Listopadu moc se už jezdit nedalo tak se provedla hned rozborka ne že by bylo něco hned špatně ,ale tak klasika oleje,filtry,svíčky taková ta klasická údržba..a hlavně udělat nějakou úpravu vzhledu aby byla podle mého gusta :)

První co přišlo na řadu řidítka ... původní kratší ve světle modré barvě jsem vyměnil za kapku širší v černém provedení :)













Dále k budíkům přibyl ukazatel koso 3in1 čas/ teplota vzduchu/ stav baterie
a ukazatel zařazené rychlosti Gipro je to typ na model s mechanickým náhonem a čidlo se parádně vlezlo na zadní kolo na kyvku :)













Další věc byla blinkry místo původních jsem zvolil trochu menší ,ale pořád žárovkové 10w a navíc už jsem je měl odzkoušené z jiných motorek a svítivost je luxusní a když už jsem byl v tom tak jsem si udělal vypínač na výstražné blikání všech blinkrů ... úplně jednoduché zapojení dvě diody cca 8A a trochu si s tím pohrát aby se to vlezlo pod origo svorkovnici :)
Potom přišlo na řadu zadní světlo ,původní lehce popraskané tak jsem koupil celo ledkové lehce kouřové.
Přední světla jsou v cajku jen sem vyměnil žárovky ..klasika pozičky death .. ale pak sem viděl jeden inzerát s předním světlem na Triumpha s anglickou vlajkou tak to sem nemohl odolat :D
Pak bylo na řadě vyhřívaní ruček, na moto už jsem měl namontované Oxfordy,ale už před koncem životnosti tak jsem tam namontoval už z dřívějška odzkoušené KOSO

























Dál byla na řadě benzínová nádrž teda jen ty podělané plastové benzínové rychlospojky. Koupil jsem od D-Ex Brno.. materiál chromovaná mosaz, naštěstí měli vše skladem což bylo super :)
potom ještě nebyl funkční ukazatel benzínu což by až zas tak nevadilo,ale když jsem měl nádrž dole ať to funguje :) tak sem zjistil po rozebrání ukazatele paliva že původní termistor je kaput ,tak jsem objednal 2ks NTCC-470R dal je paralelně všechno propájel složil a zas krásně ukazuje stav paliva :)













Po té co jsem měl všechno namontované přišlo na řadu oživování při startu klasicky svítila kontrolka motoru ,pročetl jsem nějaká fóra a většinou bylo třikrát projet a nechat úplně schládnout a měla by kontrolka zhasnout což se mě moc nechtělo co kdyby náhodou tam bylo ještě něco tak jsem chvilku brouzdal netem a na konec sem si stáhnul do mobilu program TuneECU koupil bluetooth diagnostiku
nejdřív sem tomu moc nevěřil jestli to vůbec pojede,ale pecka hlavně to usnadní práci kdyby se někdy v budoucnu něco podělalo přečtu si kódy a +/- vím kde mám hledat :)





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majlo
majlo napsal 12.03.20 v 09:22 10b.

standamz
standamz napsal 11.03.20 v 16:07 10b.

Parádní kousek. Vítej do rodiny!

sedlson
sedlson napsal 11.03.20 v 08:17 10b.

Krásná práce

-Jandys-
-Jandys- napsal 11.03.20 v 02:06 10b.

Hezký anglán,tak nakonec přestup na 3.hrnky ,jak tě znám pěkně si to vytuníš že bude radost pohledět,už i tak je

poldaFZR
poldaFZR napsal 10.03.20 v 16:45

Diky ještě mám pár dodělávek ,ale to hlavní je už hotovo

Více komentářů



TOPlist