Když jsem na ní poprvé jel z Mladé Boleslavi v 5 C po 10 km jsem si říkal co si to koupím za kozu a po překonání prvních 150 km v zimě jsem si uvědomil, že mi vlastně není zima na ruce, zadek, nebolí mi ruce, záda i nohy jako na dřívějších moto
Motorka koupena od od známého z Prahy - dobrý kluk a hlavně za tu cenu pod 185 bych těžko něco hledal
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1200 Enduro: cena !!! a super stav nabízené motorky BMW
První dojmy - Motorku jsem koupil od známého za opravdu dobrou cenu a původně jsem chtěl Multistrádu 1200 , ale cena byla někde úplně jinde. Tak mi oslovil kolega z práce, jestli nechci zkusit GS. Já jsem kroutil hlavou, že se jedná o podnikatelskou drahou motorku, která nikoho nezaujme a kterou má kde kdo. Tak nakonec mi vzal do Mladé Boleslavi a já si moto mohl vzít domu vyzkoušet a v případě, že se mi nebude zamlouvat tak jí mohu vrátit. Po příjezdu domů jsem zjistil, že lepší motorku, která by tak dobře brzdila, dobře se ovládala, nebolelo z ní celé tělo a měla spotřebu do 5 l při jízdě po dálnici kolem 130 jsem opravdu nikdy neměl a druhý den jsem posílal peníze.
Motorku bych doporučil pro - Měl jsem CBR 1000 F, Fireblade 900, Yamaha Thunderace yzf 1000 r , Bandita 600 , Cagiva Raptor 1000, Aprilia Tuono a mohu říci, že už jsem staršího věku a po všech těchto motorkách je třeba se uklidnit a jízdu si více užít.
Doplňky na motorce - je to výroční limitovaná verze /k výrobě 500.000 GS/ tak je super vybavená drátová kola, chránič válců, přední zobák atd. jinak jsem doplňoval padací rám člověk nikdy neví, ochrana nádrže , ochrana kardanu, kryt světlometu. Tak jsem se dnes dle komentáře k moto dozvěděl - Jedná se o model SE z roku 2009. Vyrobeno pár kusů (500) v tomto provedení (tmavé plexi, kola s dráty s černými ráfky, plná výbava, led blinkry, kryty ventildeklů a sedla z ADV...). Model k 15. výročí čtyřventilu.
https://www.feuerstu...ll-bmw-r1200-gs/179/
moc díky
Recenze
V současné době jsem najel cca. 250 km. a před měsícem, když v 1C začal svítit oranžový trojúhelník a závada 2,1 jsem si začal říkat, co jsem to proboha koupil. Po příjezdu domů jsem zjistil, že moto v té zimě mělo podhuštěné pneu a bylo pouze upozornění na nízký tlak v pneu. Po této zkušenosti jsem vzal brožuru v č.j. a youtube a začal jsem studovat závady a hlavně co si mohu dovolit na motorce sám doma udělat. Těch návodů na internetu bylo fakt hodně a tak jsem začal dělat první servis sám doma. Dále jsem zjistil, že díly jsou stejně drahé jako na předchozí Italské či Japonské moto a hlavně jich je opravdu spousty za různé ceny a doba dodání je do jednoho týdne. První začala výměna oleje v zadním kardanu + vyčištění, což nebylo patrně potřeba, jelikož výměna i velký servis byl po najetí 60000 a já mám 61200, ale věřte tomu. Dále výměna poškozené prachovky u Teleleveru v přední vidlici vyrobená Itálie cena 210,- Kč., /ps. dle fora prachovku z Babety nebrat rozpadává se po krátkém čase ! /, brzdové destičky . atd. Co mne u rozebrání překvapilo, že všechno na rozdíl od posledních moto je dobře přístupné a hlavně kvalitně nad dimenzované./větší šrouby , málo plastu více železa atd./ Co mi naštvalo je, že jsem musel koupit nové pořádné TORX ořechy + moment. klíč, abych mohl na moto něco doma udělat. Co se týká elektriky a dobíjení, tak po dlouhé době se nebojím , že mi moto někde nechá jak u předchozího Tuona, kdy mne kluci od motorek moto morini roztlačovali na Orlíku. Každopádně ukáže čas a já se těším na jaro až něco najedu a dám zase vědět. Po jaru jsem byl na srazu Italských motorek a můžu říci, že ačkoliv moto jezdí bezchybně a v životě jsem neměl lepší a hlavně nejspolehlivější mašinu, tak si opětovně chci koupit Italské kladivo z kterého mi budou bolet záda a spotřeba bude na 10 l a tím je Moto Morini Corzaro. Tímto moto prodávám.
Ahoj kolego. Díky za tvůj kometn. Tak at nám to jezdí bez karambolů! Třeba se někde brzy potkáme.
Krasne to mas, supr kup, tak a ted zacit jezdit!
Za ty peníze jsi koupil fakt zázrak, jak píše Stewe...Krásnej kousek a navíc, jestli znáš historii atd, můžeš si gratulovat.. Tak ať slouží a dělá radost!
Pěkná. Za pod 150K si koupil docela skvost, víš to? Jedná se o model SE z roku 2009. Vyrobeno pár kusů (500) v tomto provedení (tmavé plexi, kola s dráty s černými ráfky, plná výbava, led blinkry, kryty ventildeklů a sedla z ADV...). Model k 15. výročí čtyřventilu.
https://www.feuerstu...ll-bmw-r1200-gs/179/
Tuhle výročku mám moc rád!
fakt pekna, biela je hold biela :)