Kámoš mi doporučil zkontrolovat hladinu převodovýho oleje. Že prej se mu nezdá zvuk. Rozhodl jsem se místo kontroly provést výměnu. Olej v převodovce docela čistý. V kardanu stříbrná hustá tekutina, magnet jak ježek. Kdybych si o tom dopředu nepřečetl, z kousků kovu na magnetu bych možná propadl v hysterickej pláč. Snímky přikládám. Naštěstí jsem "kus chlapa" a jen jedna slza ukápla po zjištění, že jezdím s 0,75 l oleje v převodovce a s 0,2 v kardanu. Možná, kdybych se od ostatních dočetl, že i to je normální, ani ta jedna by neukápla. Všichni ale řešej jen nejvíc nejznačkovatější nejlepší a pokud možno nejdražší olej, nikoliv množství starého při výměně. Takže, motorka je tišší při řazení, odpadl mi občasný problém při řazení jedničky (prostě tam nešla a musel jsem jí pomoct spojkou, nebo potlačením motorky) a občasný problém řazení neutrálu, místo dvojky. Jupí!
Jo a ještě mám tento týden jeden úspěch. Zlomila se mi západka pro blokování origo bočního kufru (takovátahodněsvítivěoranžovápackanakufruprotiukradnutí). Kámoš měl jednu z rozsekanýho kufru (jinak náhradní díl zhruba za 1100,-), takže mi stačilo koupit jen hoooodně dlouhý nýty. A hotovo! Taky jupí!
Vlastník | FaktNeníCoŘešit | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2020 | |
Aktualizováno | 11.4.2021 | |
Zobrazeno | 1 388x |
Nevím co jsi si kde přečetl, ale tyhle úlomky běžný nejsou...
1 reakce
Co jsem přečetl? Na motorkářích a baworáku mnoho diskusí o výměně oleje v kardanu, převodovce, motoru... Máš-li lepší informace/znalosti, budu za ně samozřejmě rád. I proto jsem fotku zveřejnil.