Zachovaly stroj s kompletni servisni historii a servisni knihou, jeden majitel, koupeno od puvodniho prodejce, jsem druhy majitel
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Spousta elektroniky, zajimavy desing, zatim jsem se moc nesvezl, ale i z toho kousku brutalni sila a docela velka hmotnost Na nejake litani po lese to asi nebude Uvidime
Recenze
Nejlepe hodnocena velka Ktm
Klasicke manualni nastaveni podvozku
Doplnkove dily sedacka, vyfuk, kufry
Na rychlé přesuny super, ale je to o papíry
Po přezutí na špalky vyzkoušeno i v terenu, ano jde to, po první krátké vyjíždce rána kamínkem od předního kola přímo do plastové rychlospojky benzínu
umístěné šikovně vedle chladiče, následovala barevná hudba na ktm obrazovce a několik chybových hlášení
Skončil jsem na louce a po hodince práce jsem spojku vyřezal a vytvořil bypass z jedné z přepadových hadiček
a páru bindrů
V terénu to jede jako tank, trošku mi připomělo staré bmw 1150 adv, jen s tím rozdílem, že bavorák se dal opravit,
v případě elektronikou narvané ktm se bez připojení k rodině v Matinghoffenu a zaplacení tučného poplatku nehnete
dál, jedině na kárce
Takže jednoduše řečeno, je to spíš moto pro předvádění na okreskách, než pro cestování v opuštěných horách, i když by to samozřejmě
zvládla
Otázkou je, jestli ji při problému zvládne majitel z kopců odtlačit do servisu, na ruční pohon je fakt hodně težká, vyzkoušel jsem si to taky
Závěr, krásná a opravdu rychlá motorka,
moc mě zajímala, tak jsem si ji zkusil, ale jsem rád, že už je prodaná, najel jsem na ní cca 6000km
a když se vrátím k porovnání s mou starou LC8 se kterou jsem najel po Španělsku, Portugalsku, Albanii a daších cestách přes 30000 km
a i přes různé poruchy mě vždy dovezla domů,
můžu jen konstatovat, že téhle nové elektronické raketě se 160 PS bych tak jako staré LC8 nikdy nedůvěřoval
Ahoj,taky jsem uvažoval o koupi.Nakonec hledám 990 R.Nejak mi je ta stavba blíž!!