renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 750 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník maschinenmarek
Vloženo 27.2.2020
Aktualizováno 30.7.2022
Zobrazeno 999x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasika - co dodat?... Prostě osmdesátá léta se vším, co k tomu patřilo ...

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Dlouhé zvažování, nakonec jsem do toho šel, i když byla motorka olezlá a evidentně dlouho odstavená ... Trochu risk, ale motor byl relativně v pořádku, zbytek byl jasně na pár týdnů práce. První jízda odhalila další nedostatky. Nakonec rozborka, shánění dílů, spousta času a práce, ale už je to mašina k světu...

Motorku bych doporučil pro - Celkově bych VN 750 doporučil vyzrálejšímu pohodovému jezdci, který ji kupuje srdcem, ví, co může očekávat a nebojí se případných oprav. Navíc, do youngtimeru už to má za pár ...

Doplňky na motorce - Původní výfuky byly úplně sežrané, podařilo se mi sehnat origo Cobry, které se montovaly na tento model. Nedostatek prostoru vyřešil dobový nosič HighwayHawk a dvě boční brašny ze starého Intrudera s porcí patiny.


















Recenze

VN 750 se mi líbila už dlouho. Chtěl jsem spíše starší rok výroby z konce osmdesátých let. Nakonec jsem na ni narazil, ale stav nic moc. Je to US verze 49kW. Po opravách a snaze vrátit stroj do původního stavu bez přelakování jsem podnikl pár delších jízd s těmito dojmy.
Jízda je pohodlná, výkon dostačující, i když by klidně mohla být šestistupňová převodovka. Motor není úplně typický bublák, má trošku sportovnější charakter a nevadí mu občasné protáhnutí do vyšších otáček Brzdy dobré, motorka je nezáludná a dá se řídit citlivě a bez "praní". Spolujezdec si nestěžuje ...
Díly se shání obtížně, exponované věci jsou špatné na všech strojích. Motor je dost komplikovaný, chce péči. Pokud se začne na něm něco zásadního kazit, oprava je drahá. Po opravě jsem zatím neměl žádnou poruchu, ale nechci to zakřiknout. Spotřeba je úměrná stylu jízdy a podmínkám, ale není neobvyklá oproti jiným strojům podobné kategorie.
Osobně mám raději techničtější trasy než rovné silnice. VN 750 je rozumně těžká, dobře se vede zatáčkami a má rezervu výkonu.

Pokračování - přidáno 30.07.2022
Samozřejmě, že jsem chtěl přidat pár řádků mnohem dříve, ale docela ten čas letí...
Průběžnou údržbu a servis není nutné moc rozepisovat, dělá ji každý, kdo chce pohodu na cestách. Navíc jen repase přední vidlice, nová baterka a výměna ventilu PCV, který mne nejprve trochu vyděsil pískotem, připomínající přidírající se vačku... Z těch praktických věcí jsem doplnil odrazné plechy na výfukové svody - levé koleno je dost nebezpečně blízko nohy při manévrování a i když jsem si myslel, že se nechytím, stalo se... U pravého svodu jsem si plech dal hlavně kvůli botě, protože jsem si vypálil podpatek... Z těch věcí pro komfort jsem dal na řídítka hodinky a teploměr a trochu vylepšil brašny.
Jízdu si užívám, asi mi tenhle Vulcan přirostl k srdci a padnul do rukou. Já mám tyhle staré stroje fakt rád...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vladi750VN
Vladi750VN napsal 31.07.20 v 00:46 10b.

Krasavice

fery251
fery251 napsal 28.02.20 v 17:32 10b.

Parádní strojovna...klasika jak vyšitá

žižala.
žižala. napsal 28.02.20 v 16:15 10b.

Supr stroj.

Čadil
Čadil napsal 28.02.20 v 09:45 10b.

pěkná mašina

Více komentářů



TOPlist