renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 750 Shiver (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník raemcz
Vloženo 25.2.2020
Aktualizováno 25.2.2020
Zobrazeno 1 402x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dvouválcová symfonie spojená Italskou přesností. Naprosto přesné pro slovo ´´shiver´´ což v překladu znamená zachvění.

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Dorsoduro 750: Shiver má pro mě lepší posed jezdce, motorka je k mé výšce robustnější, příjemnější

První dojmy - Po prvním svezení jsem věděl že jí chci a nutně potřebuji. Zamiloval jsem se do zvuku dvouválce, který se šířil zpod výfuků.

Recenze

Při výběru motorky jsem chtěl po jednoválci vyzkoušet pověstný dvouvál. A
Byl jsem se podívat na výstavě motorek, v prodejnách apod, abych si na motorku mohl sednout a zjistit, zda mi vyhovuje posed a jestli se na ni vůbec s mou výškou složím. Našel jsem hodně motorek, které bych si koupil, až do doby, kdy jsem si na motorku sedl a připadal si jako ,,

prase na bonbónu

´´.

Učarovala mne jak Aprilia Shiver 750, tak i Dorsoduro, které mělo možná ještě o špetku více toho sexappealu. Na Shiveru se mi sedělo opravdu pohodlně, motorka je větší, robustnější. To byla moje hlavní volba.

Po zakoupení motorky a několika tisících ujetých km v sedle mohu napsat nějaké poznatky:

Obrovské plus jsou palivové mapy sport / tour / rain.
Motor jede krásně za plynem a na režim sport je ve vyšších otáčkách neskutečná.
Rám i podvozek je naprosto tuhý a ani při hodně hrubém zacházení se motorku nepodaří rozhodit. Brzdy jsou velmi dobré a silné.
Spolujezdec si moc té romantiky z jízdy neužije, protože motorka opravdu hodně topí do sedla, což někdy může být až nepříjemné. (v režimu sport)

Na motorce mám výfuky Road Italy, které mají skvělý zvuk. Tyto výfuky jsem si ještě nechal převatovat, aby byli jako nové. Kvůli topení do sedla jsem ještě nechal vyrobit plech pod sedlo, který odvádí teplo pryč. Bohužel když zastavíte ve 30° C na semaforu, jsou výfuky znát i přes plechovou izolaci.
Další úpravou motorky jsou CNC páčky a jiné zrcátka (Rizoma). Úložný prostor je tak akorát na lékárničku.

Spotřeba - to je téma samo o sobě.. Na udávanou spotřebu se ani nedívejte, nejsem si jistý, jestli to měří správně. Když zapnete režim sport, spotřeba letí nahoru. Pokud jedete na režim Tour, spotřeba je menší. Jen ještě uvedu, že tankuju zásadně a výhradně 100oktanový benzin. Natural 95 si nechte tak na pilu do lesa.

Žádnou poruchu jsem na motorce zatím neřešil.
Od koupě motorky jsem měnil klasicky olej, filtry atd. Dávána nová baterie + nové pneu Pirelli diablo rosso 3.

Úvodní fotka je, když jsem motorku přivezl domů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist