PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Carlos1990
Vloženo 19.2.2020
Aktualizováno 29.3.2020
Zobrazeno 451x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Číslo jedna v cestování, hltač kilometrů nebo pojízdný karavan jak chcete, výborná ochrana před větrem a perfektní světla. Neuvěřitelně pohodlný stroj na dlouhé vyjížďky pro dva jezdce.

Více fotografii

Motorka koupena od KROCAN68 (Mladá Boleslav I) - Velice vstřícné a příjemné chování, výborná komunikace a férový chlapík.

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Stelvio 1200: Na cestovní enduro malá nádrž, měkký zadní tlumič – při skocích chodí na doraz i při utažení na nejvyšší tvrdost, vysoké těžiště při plně natankovaném stroji. Jo a není to Honda ;) :D
Suzuki DL 650 V-Strom: Uvítal bych nádrž na 25l, stroj bez výraznějších emocí..

První dojmy - Láska na prví pohled Proč? Nevím. Jednoduchá a osobitá motorka. Ještě nikdy jsem nezažil, abych hned první den večer přijel domů, vzal do ruky hadřík, nádobku vlažné vody a šel motorku okamžitě umývat. Ne proto, abych ji naleštil, ale spíš proto, abych ji poznal, abych se s ní maličko pomazlil a pohrál. Stará pravda totiž praví, že motorku nejlíp pochopíš, když se jí začneš dotýkat holýma rukama.

Motorku bych doporučil pro - všechny kteří chtějí denně urazit 1000 km ;) a nejezdit jen kolem komína.

Doplňky na motorce - Navigace Garmin, padáky GIVI, 3x kufr, tankvak, ABS, centrální stojan, chrániče rukou,

Recenze

Druhá generace doznala změn jak na designu, tak na motoru. Co se týče vzhledu, Varadero dostalo ostřejší rysy a zvětšil se plexi štít. Palubní přístroje byly rovněž pozměněny, stará známá 25 litrová nádrž zůstává, ale oproti předchozímu modelu se nyní víčko nádrže již odklápí, tak jak jsme dnes zvyklí.

Na motoru je největší novinkou použití vstřikování PGM-FI a zvětšil se i kompresní poměr. Výkonové parametry zůstaly beze změn. Na převodovce přibyl šestý rychlostní stupeň a zvětšila se zadní pneumatika na 150 mm.

Co se jízdních vlastností týče, novější model vyhrává v lepším, respektive přesnějším ovládání. V náklonu je jistější, a to i při brzdění. Chod motoru je pocitově lepší, čistší a pružnější. Starší model je však díky karburátorům osobnější a jakoby ostřejší v nástupu. Spotřeba díky vstřikování a šestém rychlostním stupni klesla na novém modelu až o 2 litry na sto kilometrů, ale co si budeme povídat, záleží vždy na jezdci a stylu jízdy. Podvozek je tvrdší, více zaměřen na silnici a pro rychlejší jezdce. Přední vidlice je tužší. Ohledně spolehlivosti je vše v zaběhnutých kolejích a navíc byly odstraněny problémy s palivovým čerpadlem. Není nic, na co by si majitelé často stěžovali, odpadají i horší studené starty. Dalším plusem je pak ABS.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 20.02.20 v 10:58 10b.

Petr_TA
Petr_TA napsal 19.02.20 v 21:40 10b.

Varan je sázka na jistotu
Měl jsem tu čest ...
10b

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 19.02.20 v 21:03 10b.

Více komentářů



TOPlist