Úžasná motorka, chvíly mi trvalo, než jsem si zvykl jaký tank to vůči mé postavě je (175cm), ale naučil jsem se na ní jezdit perfektně. Během dvou let najeto na Africe 36 tisíc km a krom počátečních chyb, které se v záruce vyřešily tak nyní jsem velmi spo
Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - První rok samé reklamace a záruční servisy, pak už byl prodejce nepříjemnej, tak jsem tam přestal jezdit. Teď servisuju v Liberci a spokojenost.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První dojmy byly natěšenost a nervozita. Motorka objednáda v době, kdy byla čekací lhůta skoro rok a když dorazila, neměl jsem ještě ŘP. skup. "A", tak jsem na ní měsíc jen koukal. Ale první svezení jsem si užíval v naprosté spokojenosti. Motorka po zajetí doopravdy výborná. Konkrétně svižná, váha se za jízdy ztratí, spotřeba krásná na dlouhé cesty okolo 4,4l/100km, dlouhé servisní intervaly, ačkoli olej a filtry měním na polovině toho co doporučují, ale to proto, že chci aby to co nejdéle vydrželo bez velkých investic na servis. Hlavně se mi CRFko doopravdy zalíbilo na první pohled, jinak bych asi ještě doteď jezdil na předchozí motorce :)
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kterým se líbí a nevadí jim, že je to tank :D a pro ty kteří sou menší, tak doporučuju nejdřív vyzkoušet a nebo začít chodit do fitka aby motorku udržely na špičkách při stání :D
Doplňky na motorce - Centrální stojan, vyhřívané rukojeti OEM, zásuvka na 12V, Kufr GIVI
Recenze
Před lety jsem si říkal, že mi do konce života vystačí Honda NC700X, ale pak přišly reklamy na nový model Africa Twin, která mě neskutečně zaujala a chvíly na to si jí koupil majitel firmy, ve které pracuji a provokativně si ji zaparkoval u vchodu do firmy. To byl pro mě poslední impuls. Ještě ten den jsem jel do Hondy udělat objednávku.
K dnešnímu dni (19.2.2020) mám najeto 36 tisíc kilometrů a musím uznat, že motorka je doopravdy držák a kromě běžných spotřebních dílů jsem do motorky nijak neinvestoval. Jízdní vlastnosti parádní, přezul jsem na začátku na čistě silniční dvousměs pneu a jezdím na tom spíš sportovním stylem, terén to nikdy nevidělo. K mé postavě (175cm) celkem velká motorka, ale zvládám to na pohodu. Jízdu si užívám a doteď zatím žádná nehoda na žádný silniční mašině.
Motor táhne krásně odspoda, je to nízkootáčkáč, takže vytáčet se moc nedá, ale převody jsou dlouhý a krouťák to má velký, tak je to napohodu. Ale chce si to trošku zvyknout, jinak se snadno dostanete do omezovače zezačátku.
Ovladatelnost parádní, podvozek pohodlný, váha se po rozjetí absolutně ztratí. Afrika je samozřejmě allroad, ale do terénu jsem měl ostrý enduro, tak jsem jí tam netrápil. Takže s terénem nemám zkušenosti.
Na motorce jsem procestoval hned ze začátku s kamarády 4000km trip po švýcarsku a okolí a i 800km na jeden zátah ve 40°C se dá přežít :)
Toteda :D Taky mi připadalo, že co jsem ji koupil v roce 2017, tak to samý udělalo stovky lidí ve stejný okamžik. Teď Afriky vídám dost často :) Ale musím uznat, že svezení super jak solo tak i ve dvou. Dnes jsem koupil Husqvarnu SM701, tak jsem taky zvědavej, kdy modely 2020 začnu vídat kolem sebe.
Překrásná super motorka,ale už moc profláklá. .Máme ji taky doma.