renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bobo74
Vloženo 16.2.2020
Aktualizováno 6.7.2021
Zobrazeno 3 951x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě je to Kawasaki, moje srdcovka. Versys je za mě krásná motorka a tuto barvu nebude mít moc lidí?

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:SMRŽ auto - moto (České Budějovice

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 XR: cena. Jinak jede ukrutně. Elektronický podvozek super, čím rychleji, tím lépe. Polňačku moc nedává.
BMW F 850 GS: Nedosáhnu na zem, měl jsem půjčenou vysokou verzi a bylo to nepříjemné. Jede tak akorát a polňačka není problém.
KTM 790 Adventure: Vyzkoušeno R a je moc vysoké, jen jedna špička na zemi. Sedlo tvrdé. Terén super. Rychlořazení super. Motor takový ostrý, mechanicky hlučný.
Yamaha Tracer 900: Sjíždím po sedačce na nádrž a váha je na rukou. Vibrace mezi 5-7 tis. všude. Vadí mi zadní stupačky patám. Jinak cena, motor a podvozek super.
Moto Guzzi V85 TT: Slabý motor. Jinak pohodlná, lehounce ovladatelná, dobře brzdí, polňačka není problém.
Kawasaki Ninja H2 SX: Cena. Jinak dokonalá motorka, ale podle H2 hodně polidštěná.
Kawasaki Z 1000 SX: To bych si mohl nechat ZZR.

První dojmy - První dojmy byly, že je to strašně velký a těžký, nedosáhnu oběma nohama na zem, ale to byl pocit než jsem se rozjel? Pak už to byla než radost, hned mi padla do ruky a ovladatelnost skvělá. Na tom chce člověk cestovat.

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro cestovatele, ale není problém se svižně povozit v zatáčkách.

Doplňky na motorce - Vyšší plexi.
Padací rám SW motech.
Chrániče rukou.
quick-shifter.
Originál 3 kufry.

Recenze

2019 jsem jel na svůj první výlet na motorce do ALP. Na jaře to bylo na ZZR 1400 a tam se v hlavě zrodila ta myšlenka, pořídím si motorku na cestování. Kamarádi měli cestovní endura a jezdili jsme po Passech. Já odpoledne už nemohl udržet řídítka, bolely mi ruce, za krkem a k večeru už to bývalo tak strašné brnění v rukách , že jsem se bál, že se na motorce neudržím.
Domluvili jsme se, že na podzim pojedeme ještě jednou ALPY, tak jsem začal vybírat a v půlce září už jsem jel na Versýkovi. To bylo jiné cestování, to člověka baví a to jsem měl za sebou manželku!!!
Vybral jsem si Kawu hlavně proto, že je to moje srdcovka a poslední dobou jsem měl ZX10R ( brutalita, moc mi bavila, ale asi bych se zabil, tak šla pryč ), ZZR1400 ( super motorka, rychlá, pohodlná a na rychlé cestování super, ale chtělo by to mít víc řidičáků ). Kdybych byl bohatý, tak bych chtěl H2, to je můj vlhký sen. Na to svezení nemohu zapomenout!
Versys 2019 se mi moc líbil a byl to můj finanční strop, když jsem chtěl novou motorku. Původně jsem chtěl sice zelenou a ta se 2019 nevyráběla, jen SE, ale 100 000,- navíc. Pak jsem si řekl, že zelenou má každý, tak jsem se rozhodl pro oranžovou a udělal jsem dobře!
Jízda je velice pohodlná, motor táhne z ničeho bez cukání.
Brzdy brzdí dobře, ale to zatracené ABS ( údajně i náklonové, ale zkoušet to nebudu ). Můj názor je, že to při krizovce prodlužuje brzdnou dráhu a nejde postavit na přední!
Podvozek pohodlný na cestování, jednoduše se dá ručně přitvrdit zadek pro jízdu ve dvou, za to palec nahoru. Předek by asi potřeboval delší dráhu odpružení, protože se mi stalo při sportovní jízdě na horizontu se mi to přizvedlo, pak hned následovala zatáčka, tak jsem zaklapl plyn a předek šel na doraz.
V zatáčkách drží dobře a někde kolem 45 stupňů se ozvou hlásiče náklonu a s manželkou občas šoupneme hlavním stojanem.
Proč je ta motorka tak těžká? Konkurence má lehčí motorky a z tohoto objemu větší výkon. Ten výkon mi tam chybí, ale zase je pravda, že se to nad 180 už dost vlní.
Spolujezdec velice spokojený. Super cestování ve dvou.
Úložný prostor je pod sedačkou na nářadí, lekárničku a pár drobností ( sluneční brýle, kšiltovka Kawasaki,atd. ) Stejně na cestování musí mít člověk kufry. Ten horní ale mohl být větší? Budu muset pořešit asi nějakou zahrádkou na kufr?
Spotřeba do 6 litrů max. 300 km na nádrž není problém ( nádrž 21 l ).
Poruchy zatím žádné a doufám , že ani nebudou?
Ve městě se Versysem jezdí dobře, ten motor je sametovej, ale do terénu to moc není, ale uvidím jarním výletu 2020, kde bude i nějaká šotolinka?
Co se nepovedlo!!!
Světla. Proč na cestovní motorce není nějaké snadné štelování výšky podle zatížení bez nářadí?
Plexi. Proč nejde nastavit za jízdy, když jiné značky to mají? Ono to jde, ale není to zrovna bezpečné. Nastavit tempomat a pustit řídítka, dělám to tak.
Tempomat. Není úplně jemný, když se zapne nebo vypne, tak to dost s motorkou cukne.
Displej. Mohlo tam být víc údajů najednou, pořád přepínám.
Kontrola trakce. Proč když si jí vypnu, tak si to nepamatuje? Při každém zapnutí klíčku na to musím myslet. Nebo proč to nejde za jízdy? Jdou přepínat jen 1,2,3, ale OFF ne?
Váha. Proč je to tak těžký? Manipulace na místě hrozná, ale jsem malý 177 cm.
Vibrace.Kolem 6000 otáček to vibruje, ale není to tak hrozné.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jiřus69
jiřus69 napsal 23.02.20 v 16:32 10b.

Moc pěkná recenze a tvé volbě se vůbec nedivím

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 23.02.20 v 14:39 10b.

killerrebel
killerrebel napsal 20.02.20 v 17:00 10b.

Pěkná... Taťka má objednanou zelenou... Pro rok 2020 už mají v nabídce i zelenou v obyč verzi.

Ales600
Ales600 napsal 19.02.20 v 16:56 10b.

Pěkný kousek pěkné kousky ať slouží

NXram
NXram napsal 19.02.20 v 10:52 10b.

krásná motorka a ta oranžová ve mě evokuje KTM
Také jsem po ni pokukoval než jsem koupil novou KTM 1090, ty čtyři válce mě ale prostě moc nesedí a není to zlobivé No a teď mám doma ještě novou KTM 1290 a to je teprve něco bestiálního
Užívej si jí ve zdraví a někdy se svez na 1290, pak pochopíš

Více komentářů



TOPlist