Bylo načase vyzkoušet všemi tolik opěvovaný tříválec. Ve streetu mne úplně nenadchl, u MT je to výrazně zajímavější.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-S1000: poměr cena/výkon u MT-09 je lepší. Suzuki by potřebovala ještě nějaké ne úplně levné úpravy.
První dojmy - Zatím se seznamujeme, odjeto pouze pár km po Praze, navíc na mokru, takže těžko soudit konkrétní kus. Jinak jsem měl možnost si MT-09 vyzkoušet minulou sezónu a je to takový příjemný chuligán se sametovým motorem, takže se s tím bude dát relativně slušně užít.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi Yamaha, blástry Yamaha, lámací páčky od Rutana, padáky na rámu od Rutana, padáky v osách Yamaha, tlumič řízení Rutan, rolny na kyvce, upravené stupačky spolujezdce, gelové sedlo Shad, tankvak Givi na tanklock, držák topcase a topcase Shad 39 litrů (ten ovšem půjde dolu)
Recenze
Chtěl jsem si pořídit něco technologicky trochu vyspělejšího. V prvopočátku jsem vyžadoval především kontrolu trakce, protože to je za mě nejlepší pomocník proti nejbolestivějším pádům. Později mne začal lákat i quickshifter a tak se začalo vybírat. Ve hře bylo GSX-S 1000 kvůli důvěrně známému motoru - měl jsem v minulosti 2x GSX-R K5. Nicméně nebylo žádné zajímavé ke koupi a navíc postrádá v základu quickshifter, jehož dodělání není úplně levná varianta pokud chcete, aby fungovalo opravud tak, jak má. Další možnou volbou byl i Duke 790, který je technologicky zase ještě o level výše, avšak co nemůžu kousnout je jeho design. Po naprosto nádherné 1290 SuperDuke R a relativně pěkné 390 Duke vytvořit takový hnus jako je 790? No nedal bych to... Tudíž bylo jasné, že budu směřovat už jedině k MT-09 a vyzkouším zase něco nového.
Povedlo se sehnat zajímavý, téměř nový kousek, tak tomu dám šanci a uvidím, jak moc mě to chytne.
je to dělo taky ji jezdím píšeš že sundáš držák top case a topcase SHAD, chceš to střelit? pokud ano tak se mi ozvi mám zájem.RB
Pěkná ať slouží
Pěkná
Verím, že ten motor nesklame