Stará anglická klasika,bez starteru,bubny,řazení vpravo
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Po osmnáctileté pauze jsem opět seděl na vlastní motorce.Pocit to byl nádhernej až do doby,kdy přede mnou řidička auta prudce zabrzdila.Brzda na druhý straně je o zvyku :-) Ale přežili jsme to bez škrábnutí já i Enfield. Teď už je to v pohodě, dokonce mi nevadí ani přesednutí na "evropskou" motorku
Motorku bych doporučil pro - pro mě
Doplňky na motorce - Sedlo a sedlo spolujezdce,brašny,tachometr Smiths(replika) vše made in India.Výfuk rybina sice není originální,ale mě se na tom líbí
Recenze
Chtěl jsem něco "starýho". Tohle mi přišlo jako ideální volba.Spíš než retro je to veterán,kter se vyráběl ještě nedávno,sehnat na to jde úplně všechno a bez problému.Jak jsem ho viděl v inzerátu,musel jsem ho mít.Motor je neskutečně pružnej,brzdyneskutečně vlažný(hlavně přední).Ale to mi nevadí,nezávodím na tom.Ovladatelnost OK vzhledem k charakteru stroje.Spotřeba srovnatelná s mopedem Servis se dá zvládnout se "šroubovákem a kombinačkama".Prostě stará motorka a to jsem chtěl.Kdysi jsem měl CBR 900 RR a vyblbnul se celkem dost.Teď je na řadě kochačka a hračka pro zdokonalování se v servisní zručnosti.
Zdravím,prosím o doporučení jaké palivo tankujete,mám Buleta r.v.2008,děkuji Laurenčík
Nádhera. Na letní nedělní výlet neznám nic lepšího.
Vypadá to parádně. Slyšel jsem kdysi běžet motor a ten zvuk je luxusní.
Akorát to sedlo spolujezdce je prostě zvláštní. Je vlastně za osou zadního kola a vypadá, že se musí ulomit i s blatníkem, když se použije. Ale asi to konstruktér dobře spočítal
Jedním slovem - nádhera. Mám sice starou Jawu péráka, ale RA je jedinečnější. At' ti i dál dělá radost.