renocar_duben



PROFIL MOTORKY

ČZ 125/511 (1979)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník fusy
Vloženo 9.2.2020
Aktualizováno 15.2.2020
Zobrazeno 3 004x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ostrá závodní motocrossová motorka Made in Czechoslovakia, oproti sérii malinko upravená, aby se nani lépe závodilo.

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Je to príma stroj. Zetka jede, Zetka sedí, kdo má Zetku, ten si medí. Akorát teda ta přední bubnová brzda je hodně slabá a má dlouhý nástup. Zkusím něco vykoumat.

Recenze

Já prostě miluji tyto naše tradiční stroje a rád je také vylepšuji, protože je co, na druhou stranu uznávám stroje v originálním stavu, takže mám tyto motocykly dva, jeden zatím ne úplně vzorný originál viz moje motorky a tuto frí verzi na vylepšování na závody, kterou jsem sestavil z poscháněných dílů. Řada součástek je neorigo, např kyvka je z 516ky, je malinko delší a tužší, origo subtilní kyfku mám schovanou. Při stavbě jsem cílil i na nízkou hmotnost mašiny a ta je nyní 79,9 kg. Jen hliníková nádrž a spešl sedlo ubraly 3kg! Pro zajímavost, aktuální karburator Mikuni je o 0,4 kg lehčí než origo Jikov. Lehčí jsou i ráfky, zadní blatník, filtrbox, široké stupačky, dolní brýle, gumy, řidítka atd. Řešil jsem i tuhost motorky, decentně je vzadu vyztužen rám v místech, kde má tendenci se ohýbat a praskat. Pečlivě je spasovaná kyvka s motorem a rámem a přední držáky motoru jsou vyztužené. Velká práce byla s laděným výfukem a není to ještě ono. Co se jízdních vlastností týká, tak pokud není trať hodně rozjebaná, tak je na tom pěkné veteránské svezení a úpravy se vyplatily, oproti sériové 511 je to znát, tím spíš, že i motor je poladěn. Mám ale v plánu další vylepšení, vývoj musí jít stále vpřed.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jannoves
jannoves napsal 25.02.20 v 21:08 10b.

Moc pěkný, hezky si ji hýčkej

JawaČZfans
JawaČZfans napsal 14.02.20 v 22:21 10b.

Klobouk dolů také jezdím závodně na zetce ale na 516 mohu tě požádat z čeho jsi upravoval výfukové koleno? děkuji

Ombrero
Ombrero napsal 11.02.20 v 19:43 10b.

Zachraňování klasiky je záslužná činnost, ale klidně bych jí nechal muzeu. V mym světě patří upravovaní a hlavně vylepšování motorky na stejně důležitý místo jako jízda samotná - kdo zvládá tyhle dvě věci skloubit má můj obdiv ;)

Více komentářů



TOPlist