Mrštný stroj do města i na delší výlety. V hustém městském provozu se výborně ovládá a mimo město se cítí jako ryba ve vodě.
Motorka koupena od hemala auto
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - pevně sedí na silnici, je skvěle vyvážený, Italové umí dělat design, velký prostor pod sedadlem což je super na nákupy a k tomu zadní odnímatelný kufr na 37L, z čehož se stává pomalu náklaďák, skútr je obratný a mrštný.
Recenze
Perfektně sedí na silnici a i se na něm dobře sedí při jízdách nad 100 km si člověk připadá jako v křesle, bez problémů zvládá vyšší rychlosti nad 130 km\h.
Myslím si, že dost lidí bude mít problém udržet 50 km\h ve městě, skútr se žene neuvěřitelně za plynem. Jediné co mne vadí, že se neustále povoluje prostřední šroubek plexi. Jelikož se jedná o jednoválec, tak na volnoběh se skútr trochu klepe, ale ihned po rozjezdu tento nešvar mizí. Jde jen o zvyk. Někdo může brát nevýhodu, že skútr má mezi nohama nádrž a podlážka není rovná, mne to nevadí oceňuji velký prostor pod sedadlem. Prostě něco za něco. Beverly bych za žádnou cenu zatím neměnil, jezdí a sedí se na ní skvěle.
dobra volba,
mam petikolo a na beverly nedam dopustit, 350 strikacka jezdi podobne, vibrace na volnobeh zpusobuji vule ve variatoru /opotrebena hridelka, po ktere se posouva poloremenice, pripadne spatny cely variator/, vule v lozisku kladky ktera zachytava prohnuti a vibrace remenu a v neposledni rade vule lozisek v zadni poloremenice... doporucuji vse zrevidovat a volnobeh bude sametovy
Řekl bych, že vyladění motoru a variátoru a tlumičů se Piaggiu abnormálně povedlo... V žabkách a bez rukavic na stroj nesednu
Ich liebe scooter!!!
A ten motor je boží!! Jezdíš v žabkách 140 po dálnici?