Supr čupr mašina od 18ti, za malý prachy hodně muziky. Stará klasa v podobě vzduchem chlazenýho motoru, dvou vejfucků a žádných eko sračiček
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZR 600: Málo v 35kW
První dojmy - ''Tak pro tohle jsem si do Reichu přijel? No paráda, už aby bylo rozšíření hotový!''. Na první pohled jsem byl samozřejmě unešen, moje první dospělá motorka už čekala, až jí osedlám. Padla do ruky okamžitě, hned jsem si zvykl a nechci a nebudu si odvykat. Vzhledem i výkonem super.
Doplňky na motorce - Vyšší zatmavené plexi (původní je tak na ozdobu pro někoho, kdo má víc jak 180cm). Pancéřová hadice na přední brzdu.
Recenze
Po předchozí 125 a dvou let pauzy (přišlo auto, motorky stranou) jsem se konečně rozhodl vrátit se zpět mezi jednostopé, no v rámci nízkého rozpočtu jsem se rozhodoval co pokoupit. Musel to bejt ''vzducháč'', řadovej motor (alespoň 2 válečky, ale 4 jsou 4). A po úvahách bylo rozhodnuto. Krásná old school mašina, co si na nic nehraje, výkonu má dosti, s buchtou to jede též velmi slušně a dá se s tím jet i dál, než za roh komína v pohodlí a s úsměvem na xichtě. Motorka byla uvolněna z řetězu a puštěna na plných a neuvěřitelných 44kW (ha! ). První sezónička spíše seznamovací, ale i tak najeto hezkých (a občas rychlých) pár tisíc kilometrů. Škoda toho jednokotouče vepředu, vyplatí se pancéřová brzdová hadice (vzhledem k váze a potenciálu jsou brzdy v základu trochu k pláči a potrápí). Jelikož je to už postarší dáma, nějaké mouchy má, ale nic, co by ovlivňovalo jízdu, a nic z čeho by si jeden musel rvát vlasy. Prostě a jasně, v kategorii A2 neurazí a překvapí, za modernějšíma mašinama nezaostává výkonem, a spokojenosti dosti jak na klikatých cestách, tak při cestování.
Má ji už 6 let ,a stale spokojenost.
Ať slouží, mám taky a bez problémů !!!
Po 125ke to je nálož, ale ja keď som presadal z 55Kw, tak to je lenivá mrcha /proste to ide ako 120k auto/. Zvukovo veľmi zaujímavé modely. Plexi + polokapota je dostatočné už v základe, oproti dnešným cendurám, pri modeloch S okolo r. 2000 vedeli ako to spraviť aj na diaľničnú turistiku. Mne to vždy stačilo do tej stovky medzimesto.