Když jsem zjistil že po 16ti letech začala Honda vyrábět nového Advika, tak jsem si ho musel pořídil.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - ATASka, jak se jí říká, padla hned do ruky. Je skvěle ovladatelná. Chvíli trvalo, než jsem nastavil všechny asistenty, lépe řečeno vypnul je. Nechápu proč se enduro prodává pouze na silničních pneu a nemá možnost koupit rovnou na enduro pneumatikách. Jinak jsem nad míru spokojen. Vytknout mohu jen nemožnost vypnout zcela ASR v osobním nastavení.
Doplňky na motorce - Přidané přední padací rámy, zadní držáky kufrů, kastlík na duše, kompresor, monterpáky, kanystr benzin, olej. vzpěry na zvýšení nosnosti topcase.Přídavná světla.
Recenze
Afriky mám prostě rád, díky jejich spolehlivosti a jednoduchosti ovladatelnosti a kráse.
Velmi mě baví její výška, lehkost a poslušné ovládání. Zvuk motoru je neuvěřitelný a výkon je dostačující . Velmi dobře brzdí, ABS naprosto skvěle pracuje i ve velkých rychlostech na šotolině. Odpružení podvozku je konečně velmi příjemné a není třeba se omezovat na velkých nerovnostech. Spolujezdci byli zatím vždy velmi mile překvapeni. Bylo nutné dokoupit přední padací rámy, protože ty co tam jsou, nefungují tak jak vypadají.Držák topcase jsem musel vymyslet a zesílit aby unesl vyšší váhu zavazadel. Spotřeba je mírně nad 5 litrů, ale stále klesá - mám zatím najeto 8000 km.
Terén, dálnice, město: je naprosto jedno kde jezdím - nemusím se nikde omezovat, je to nejvíc univerzální motorka jakou jsem kdy řídil.
Baumgartl:
Mám tam vepředu C17 Dakar a vzadu E09 Dakar. Zadní mi vydržela 5 tisíc km, přední vydrží 17-20 tisíc.
Jezdím na nich už léta (i na staré AT) a jsem s nima spokojenej.
Taky jsem za to dál ty peníze. A nepochopím jako ty pneu a třeba oficialni video od Hondy... Ta elektronika mě tam taky štve v prospektech s tím jezdej po tratí a podobně a ani na blbym štěrku to s těma asistentama nejede. Co tam máš za gumy ted?
krásná pohodlná a kvalitní motorka
Parádní kousek