renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jenda1997
Vloženo 22.1.2020
Aktualizováno 23.1.2020
Zobrazeno 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Pohodová a nenáročná stopětadváca. Na naučení skvělá volba!

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Pro člověka, který shání v šestnácti cenově dostupnou, servisně nenáročnou, spolehlivou, nečínskou a vcelku svižnou čtyřtaktní stopětadvácu, jasná volba! Přechod z fichtla bez problémů :)

Recenze

Hondu CBR 125R jsem si koupil v roce 2014 jako moji první opravdovou motorku (když nepočítám předchozí fichtly). Pořídil jsem si ji v relativně neobvyklé (příplatkové) modré metalíze. Asi už nikdy nezapomenu na ten pocit, kdy jsem s rozklepanýma rukama na rovince poprvé rozjel mašinu na stodesítku... oproti mé předchozí Jawce 23A Mustang to byla výkonově přeci jen vyšší laťka :) S mašinou jsem prožil skvělé roky na střední škole. Kupoval jsem ji při stavu tachometru 23 000 km a dalších 30 000 km jsem na ní najel. Nikdy mě nikde nenechala, na servis byla opravdu nenáročná. Jediné, co mě zlobilo, byly praskající žárovky předního světla a nespolehlivý přepínač dálkových/potkávacích světel. Hodně velkou změnu znamenala výměna obutí. Sériové Continentaly o šíři 80 mm vpředu a 100 mm vzadu jsem vyměnil za Bridgestony o šíři + 20 mm oproti standardu vpředu i vzadu (dokonce jsem měl již od předchozího majitele širší obutí zapsané v TP). Koupě Bridžů sice byla pro středoškolského studentíka docela solidní pálka, ale vyplatila se! Získal jsem lepší stabilitu nejen na nerovném, vyfrézovaném, nebo napojovaném asfaltě, ale i v zatáčkách. Na známých silnicích nebylo problémem stupačkou pří náklonu brousit asfalt, ba co víc... předjíždět šestikila v zatáčkách na Masarykově okruhu v Brně? Sice mi kolegové na vyšších kubaturách vždy po prvních pár metrech rovinky ujeli, ale dohánět je v zatáčkách byl úžasný pocit a Bridže si to na pohodu dávály :) Motorka je malá a lehká, což by vyšším postavám možná mohlo být na obtíž, zároveň ale motorka poskytovala skvělou výhodu při jízdě v zácpách a úzkých uličkách - rychlé změny směru nebyly žádným problémem. Na motorce jsem za celých téměř 5 let provozu neřešil žádnou závažnou závadu. Směle ji doporučuji všem začátečníkům. Mašinu jsem již prodal a na jaře 2019 jsem ji nahradil mojí současnou cébruškou 600RR. Nutno dodat, že stopětadváca byla schválně prodána do rodiny, abych měl možnost, někdy v budoucnu, ji z nostalgie vykoupit zpět :)

Jednoduše... skvělý stroj!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist