renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 Z Tenere (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rollins
Vloženo 17.1.2020
Aktualizováno 11.11.2020
Zobrazeno 1 043x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to vysoká koza, která nekouše. Je ideální na české silnice.

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: Malé přední kolo, většinou dotažené ze zahraničí
Honda XL 650V Transalp: Starší model
BMW G 650 Xcountry: Malý výběr, malá nádrž

První dojmy - Vysoká, houpavá, lehká, střílí do výfuku, je hodná

Motorku bych doporučil pro - Snad pro mě a určitě pro ty co netrhají rychlostní rekordy. ... Určitě pro mě, pro ty co z ní dosáhnou na zem, pro ty, co mají rádi přidrzlé holky ? pro ty kterým nevadí, že při nešetrném podřazení jde zadní kolo do smyku, pro ty kterým nevadí, že střílí z výfuku a chce neustále řadit a pro ty co jí budou chtít neustále krotit.

Doplňky na motorce - Boční kufry Yamaha, s těmi jsem ji koupil, malý TOP čase od Alu Milanek na nářadí a nepromok. Vyšší plexi, ještě není namontované, zatím se mnou sdílí ložnici, přeci jen originální směřuje vzduch a turbulence do půlky helmy a to je nepříjemně hlučné. Na jaře po dojetí silničních pneumatik mě čeká přezutí asi na mitas e07

Tak Jaro už je zamnou a mitas E07 nazuty.. A po cca 600km se objevila na zadní pneumatice prasklina jednoho segmentu. Vzhledem k tomu, že se na motorce teprve učím a tim padem jezdím opatrně mě to dost nemile překvapilo a ani vyhlidka reklamace 30 dnů není pěkná... ?




Na Mitaskach najeto dalších cca 4000km a drží. Prasklina se nijak dál nezvětšuje. Pneumatiky sedí na mé potřeby dostatečně. Vzhledem k vzorku ani hodně vody na silnici nedělá problém. (Chytil jsem bouřku s kroupy a na cestě bylo cca 3vm vody)

Recenze

Při přechodu na velkou motorku ze skútrů, jsem hledal stroj, který nebude zas tak rychlý a výkonný. Vzhledem k mé lásce k Balkánu jsem koukal po cestovních enduro strojích. Tenéré se mi líbila už od dětství a i nová malá se mi zamlouvala. Je to ještě enduro do terénu bez ABS a ne jen na cesty. Má velkou nádrž a pověst spolehlivého stroje. Největší roli ovšem hrály emoce, které ve mě Ténéré vyvolává. Zatím jsem nenajezdil skoro nic, tak uvidím, kde se nám bude dobře cestovat.





Tak už jsem na té drzé, z výfuku střílející potvoře najezdil cca 6000km. A baví mě čím dál více. Přestal jsem se jí tolik bát a najednou mě mnohem víc poslouchá. Na okreskách a to hlavně nižších tříd se cítí velice dobře. Přesné řazení a mohutný brzdící efekt jednoválce, dostatečně výkonné brzdy a podvozek který rozbité cesty moc nerozhodí, vybízejí nastavit navigaci tak, aby se člověk vyhnul dálnicím a silnicím 1. Třídy. Pak jakákoliv cesta je zábava plná úsměvů od ucha k uchu.
Z terénu jsem zatím absolvoval jen polní cesty, které za sucha krásně zvládá a pro mě v překvapivých rychlostech oproti autu nebo kolu. Příští sezonu snad stihnu nějaký enduro kurz, abych věděl jak se na lopatě sedí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 04.02.20 v 15:23 10b.

Vit5
Vit5 napsal 20.01.20 v 07:50 10b.

dobrá volba,jen tak dál,ať se na silnici potkává více tenérek

zeke11
zeke11 napsal 17.01.20 v 15:42 10b.

Dobrá volba, na Tenerce přibývají kilometry sami...

Více komentářů



TOPlist