renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/360 panelka (1971)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Claw
Vloženo 10.1.2020
Aktualizováno 10.1.2020
Zobrazeno 3 002x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


JAWA 350 - typ 360 (vojenská - VÚ Nitra), r.v.1971. Byla odhlášená, restaurováno, veteránské doklady

Motorka koupena od jiný prodejce

První dojmy - Motoricky je v dobrém stavu, i když stála cca 34 let ve stodole. Jízdní vlastnosti jsou jako u klasické Jawy, tlumiče jsou tužší, líbí se mi typický zvuk "třistapadesátky". Netušil jsem že "komunistická khaki barva - 5450 polomat" je tak těžko dostupná.

Motorku bych doporučil pro - Pro příznivce starých motorek značky JAWA

Doplňky na motorce - žádné

Recenze

Tuto motorku jsem si vybral, jelikož jsem míval ČZ 250 Panelku, kterou jsem prodal a po pár letech jsem se rozhodl, že si chci pořídit ČZ nebo Jawu 350. Stará Jawa asi neuspokojí každého, ve srovnání s novějšími motocykly není motoricky žádný "dravec", komfort cestování je minimální (na delší vzdálenosti je nepoužitelná), brzdy jsou mizerné (zejména zadní), přední tlumiče jsou tužší. Každopádně má tenhle veterán svoje kouzlo pro příznivce značky Jawa - zvuk motoru 350 je nezaměnitelný, dvoutakt - vůně benzínu s olejem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Claw
Claw napsal 09.10.23 v 16:08

Čau Honzo. "Vykuřování kůrovce" bylo tuhle sobotu a neděli 7.10. a 8.10., bylo cca 35 motorek, dvoudenní akce. Nebyl jsem. Chlapi mi poslali nějaký fotky, tak jestli chceš pošlu ti je. Sorry, že jsem nedal vědět, ale měl jsem jiný starosti. Příště ti napíšu. Venca

s_osna
s_osna napsal 08.10.23 v 08:32 10b.

Ahoj bude nějaké vykuřování kůrovce?díky za info Honza

yronesv
yronesv napsal 16.02.22 v 19:30

Též mám snad roztomilou úchylku a to motorky Jawa. Ani v dnešní době nejezdí ani nebrzdí tak špatně jak se píše. Vždy je to o majiteli. Brzdy se musí alespoň jednou za dvě sezony rozhodit, pakny zdrsnit nebo vyměnit. Důležité je čepy paken a futro rozpěrného klíče namazat slabou vrstvou Molyky. Pak zkontrolovat plastový potah bovdenu a je li poškozený vyměnit. Není li, tak pomocí injekční stříkačky s tenkou jehlou vpravit dovnitř horký olej. Ve vodorovné poloze nechat vychladnot a oba dva kone potřít zase molykou. Nezapomenout na pedál zadní brzdy, ta maznička tam není pro srandu. Po této údržbě jsou brzdy o hodně lepší. Rovněž je důležitý olej. Já používám hodně drahý Motorex, motorka skvěle chytá, prakticky nekouř,í max rychlost se zvětšila a i spotřeba je sympatičtější.

smitth
smitth napsal 11.01.20 v 09:15 10b.

Paráda

jawatar
jawatar napsal 11.01.20 v 07:45 10b.

Paráda
Ani replika neni trapná!

Více komentářů



TOPlist