Stroj pro všechny a na všechno. Zvládne dojet k moři i pro rohlíky.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Stabilita, ovladatelnost, výkon. Po 15 letech motopůstu mně vrátila chuť k životu na dvou kolech. Vysněný boxer mě nezklamal a každá projížďka je radost. Ať po městě či mimo něj.
Doplňky na motorce - Padací rám
Kufry Snad a origo topcase
EzCAN s osvětlením vpředu i vzadu
Čelní štít
Sedlo Touratech
Akrapovič
HP stupačky a páky
Recenze
Můj poslední stroj MZ 150 jsem před 15 lety prodal a z vášně na dvou kolech mi zbyla jen občasná projížďka na tatíkově kejvačce. Takže jsem se rozhodl k zásadnímu kroku. Zahodil jsem na dobro krabičku cigár a za odměnu jsem se jal nadělit si motocykl. Jaky jiný, než ten s vrtulí na nádrži. Vyrazil jsem na předváděcí jízdu BMW a zkusil svého favorita BMW 700 GS. Půjčenou motorku se sníženým sedlem jsem naštěstí neposlal do remízku, takže jsem byl rozhodnutý po neděli nakráčet do salonu a odjet na ni. Co čert nechtěl, obě skladovky se přes víkend prodaly. Nu což, testovací jízdy se přesunuly k druhému pražskému dealerovi, tak proč nezkusit to po čem jsem vždy toužil, po boxerovi. Neomylně jsem sáhl po 1200 R a to jsem neměl dělat. Rodinný rozpočet tak za pár dní dostal kouř, jaký bych pálil několik let.
Od té doby uplynuly téměř tři roky a s klidným srdcem můžu říct, že bych neměnil. Ujeli jsme spolu 20 000 km, viděli jsme kus světa v horku i dešti a spolehlivě mně dovezla kam bylo potřeba. Zároveň musím uznat, že množství technických řešení mi nejednou zachránilo mou nezkušenou zadnici a vřele ji doporučuji všem, kteří mají rádi své zdraví. Brzdy fungují skvěle, stejně jako motor a dynamický podvozek. Činnost DTC na hladkém povrchu garáží prověřují pravidelně a opravdu funguje skvěle.
Motorku jsem koupil od prvního majitele, který na ni najel málo přes 7000 km. Od té doby jen měním olej, provozní kapaliny a plním nádrž. Na stroj, který byl od prvního majitele již řádně doplněn o padací rám jsem přidal nízké sedlo, kufry, světla pro svou bezpečnost (s ezCANem zapojí i dítě), držák značky a na garáži teď čekají na namontovaní HPčkové stupačky. Jedna původní stupačka totiž nevydržela a guma je do poloviny utržená. To je má jediná výtka k jinak dokonalému motorradu. Pokud máte rádi boxera a univerzální stroje, jděte do ní.
Krásnej bike!
Moooc pěkná!!!