renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 600 Fazer (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beny73
Vloženo 27.12.2019
Aktualizováno 22.3.2024
Zobrazeno 1 687x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak jsem tu pravou snad konečně našel...krásné provedení + klasika + charisma

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: Relativně malá, naháč hezčí než polokapotáž a FZS je hezčí klasika.
Yamaha FZ6 Fazer: Světlý motor, moderní budík, jinak moc pěkný.
Honda CB 600S Hornet: Stejné jako u CBF 600S
Aprilia Pegaso 650 Trail: Dražší, na dálniční přesuny nevhodná. Ale moc hezká a s drátěnými koly, dva výfuky. Pěkný zvuk jednoválce.

První dojmy - Po delším hledání na bazarech konečně moc pěkný kousek, podle mě v nejkrásnější barevné kombinaci a kupodivu bez větší kosmetiky. Viděl jsem ji a srdce hned poskočilo. Přivezl jsem si ji 27.12.2019 v průměrné teplotě 2°C z Vyškova, prvotní chcípnutí na sytič i ověření, že v otáčkách kolem 3000 a méně cuká, nervozita no, ale to se poddá. Respekt k výkonu a opatrnost, jelikož zadní guma je již na odchodu...

Motorku bych doporučil pro - Univerzální motorka pro všechny generace.

Doplňky na motorce - padací trubkový rám Fehling
nosič horního kufru SHAD
12V zásuvka
držák telefonu
černý laděný výfuk storm homologovaný přímo na tento model
širší řídítka univerzální M-Style Z9 chrom 74 cm + M-Style ocelová závaží černá Lead
zpětná zrcátka Vicma z novějšího modelu od r. 2002
přešité a zvýšené sedlo + 2,7 cm od Moto Vikar

Recenze

Potřeboval jsem motorku, která je vhodná na výlety cca 250 km po okolí i pohodlná pro delší cestování občas i za hranice ČR. Líbí se mně většinou tmavé motory a klasické ručičkové budíky, vzhledem k občasnému cestování je polokapotáž cennou výhodou (po předchozím naháči) a nejlépe nesmrtelný stroj, což by měla splňovat dokonale. Po dlouhém vyhledávání na internetu je Yamaha FZS 600 Fazer nejlepší volba.

Odinstalován dle mého názoru nevzhledný klín pod motorem...

Kus poctivé, železné motorky ze které čiší robustnost a dle zkušeností mnoha motorkářů přede mnou je to prostě držák bez větších problémů na věky věků

Je to prostě karburátorka, takže cuká pod 3000 otáček a při startu je třeba použít sytič, většinu drobných oprav a údržbu si je schopen každý udělat sám bez návštěvy servisu, což je super. Navíc je hodně rozšířená - výhodou je mnoho a poměrně levných náhradních dílů.

Super nesmrtelná mašina za skvělé peníze, která má velkou nádrž 20 l (pro cestování paráda) a spotřebu přijatelných cca 5 - 5,5 l/100 km. Otočíš rukou a jede jako z praku, tuším, že se uvádí něco kolem 3,8 s z 0-100 km/h. Maximálku jsem nezkoušel, ale z doslechu cca 230 km/h...ale to už asi těch 5l/100km nebude...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
S-fogy
S-fogy napsal 21.03.24 v 12:53

Je to krasavice! A moc pěkné turistické cíle!

S-fogy
S-fogy napsal 21.03.24 v 12:52

Je to krasavice! A moc pěkné turistické cíle!

S-fogy
S-fogy napsal 21.03.24 v 12:50 10b.

Je to krasavice! A moc pěkné turistické cíle!

biosák
biosák napsal 21.03.24 v 11:22 10b.

Krásná motorka

crestik
crestik napsal 06.11.23 v 13:28

motorka v pěkném stavu. Doporučuju ještě nerez svody a kola do stříbrné

Více komentářů



TOPlist