Výborný cesťáček pro jednoho i pro dva. 700-1000km za den nebyl problém.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Byla moc drahá.
První dojmy - Druhá 4T motorka. Po KLE 500 to byla raketa,co brzdí líp a žere míň. :-) Motorka bez uživatelských kompromisů.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny na denní ježdění i cestování do dálav... :-)
Doplňky na motorce - Vyhřívaný hefty,zvýšený plexi MRA,hustší olej do vidlí,14Z pastorek pro lepší zátah,nosič na tři kury Givi + hand made,zvýšená sedačka a laminátové doplňky z vlastních dílen...
Recenze
Po sezoně 2001 s KLE jsem už měl jasnější představu,co potřebuji.
Vysněná TDM 900 byla moc drahá. Nakonec jsem byl rád,že to neklaplo.
Fazer 2002 se mi líbil nakonec také a kamarád ,majitel r. 2001, mi mohl poreferovat.
Jenže na jaře 2002 už nebyly nové mašiny ke koupi.
Přišla nabídka od Yamaha dealera na model 2001 po havárce,ale opravená a s kapotou z modelu 2002.
A tu jsem chtěl! Jako bonus v mé oblíbené červené + ušetřených 50 000,-Kč . No nekup to,zvlášť když to má na tachu 700km...
Za 17 let najeto 122 000km ,zcela bez problémů.
Díky tomuto stroji jsem poznal kus Česka,Alpy a Pyreneje...
A kdyby mi nějakej,pro mě neznámej, ""lump "" nevnutil svezení na MT 07 a nenasadil brouka do makovice,měl bych Fazera stále!
Takhle ho má od jara 2019 nový majitel.
Mě zbyly fotky a fůra hezkých vzpomínek.
Ať mu dělá radost,jako mě.
Pekelná porce kilometrů na jednom fešáckým stroji
Smekám za tu porci najetých km
A dávám 10 za tu krásnou barevnou kombinaci
A to si vezmi,že to nejen nebolelo,ale bylo to dokonce i velmi příjemné!
Ale je fakt,že kouzlo nové hračky udělalo 39 000km za první dvě sezony. Posledních pět sezon pak dalo 22 000km. Asi stárnu,či co...
122000km na jednom stroji, to už je fakt nálož