renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/23 Mustang (1972)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník čeplin
Vloženo 11.12.2019
Aktualizováno 12.3.2022
Zobrazeno 1 122x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Od kolegy z práce jsem pořídil Mustanga za velmi dobrou cenu. Až doma jsem zjistil co je motorka zač. Motorku jsem nyní rozebral a v plánu je kompletní renovace do originál stavu. Stroj nemá doklady, takže cíl jsou veteránské značky.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 350/638: pořizovací cena

První dojmy - Je tam hrozně moc práce, ale myslím, že to za to stojí. Protože až po koupi jsem zjistil, že se jedná o vývozní verzi Golden Sport. Motor jde protočit, hází i jiskru. Světlo je dokonce původní od výrobce Aprilia. Nejvíc si cením toho, že je motorka témeř v kompletním stavu.

Recenze

Chtěl jsem mít doma nějakou starší motorku, nejlépe dvoutakt. Nejdřív jsem chtěl Jawu 350. Ale na inzercích jsou za nesmysl. 40 000kč bych za Jawu vážně nedal.
Za podobnou cenu se už daly sehnat starší japonské dvoutakty u sousedů v německu, pro které mám slabost.
Ale nikdy jsem nic nerenovoval a taky jsem nikdy "fichtla" nevlastnil. Tak jsem si řekl, že to bude určitě lepší pro začátek, než Yamaha RD 350. Navíc díly jdou sehnat lehce a stojí pár korun. Můj cíl je ale stejně ponechat co nejvíce originálních dílů a když už na to příjde, tak kupovat pouze českou, nebo slovenskou druhovýrobu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cmiral
cmiral napsal 12.12.19 v 09:53

To je na komplet renovaci u které se peníze nepočítají. S body počkáme jestli to dopadne, projektů s neznámým koncem už tady bylo mraky.

Milan1963
Milan1963 napsal 11.12.19 v 14:49 10b.

Vývozní model - vcelku unikát. A proto má renovace cenu. Do renovace obyčejného pionýra dát třeba těch 20 tisíc je nesmysl. Přeju zdar při práci.

čeplin
čeplin napsal 11.12.19 v 14:16

Jojo s tím počítám. Minimálně 20 000kč do toho padne. Lak samozřejmě novej.
Kola mi zrenovují v Moto Ústí nad Labem. Cca 3000kc za jedno. Ráfky jsou na vyhození.
Pak potřebuju sehnat novej přepínač Aprilia. Na Ebayi kolem 2000kč.

Targus
Targus napsal 11.12.19 v 13:56

No, chlape, nečeká tě lehký úkol. Osobně bych to asi opískoval a dal na to novou barvu. Ráfky by asi taky letěly do šrotu.

Ono se dá zachránit skoro všecko, ale je to všechno o penězích, které nikdo neocení.

Každopádně ti popřeji pevné nervy a bohatého sponzora, když se ti zdá 40 litrů za slušnou 638 hodně.
Btw. můj synek ji koupil za polovic s tím, že do ní nasype nějakou šestku i s lakem a bude v solidním stavu. Moji a svou práci pochopitelně fikaně nepočítá.

Ono to chce hledat...

srsen600
srsen600 napsal 11.12.19 v 13:04 10b.

Pěkný golden sport nejlepší by bylo pokusit se strhnout nějak ten štětko lak a zachránit origo prosvitující žlutou...A že to machři umějí pěkně ...Tak pátrej- máš doma klenot!!!

Více komentářů



TOPlist