Její vzhled , motor a hlavně ten zvuk je naprosto neskutečný.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 RR: důvod neuveden
První dojmy - Přechod z CBR 1000RR 2004 je hodně rozdíl, má brutální zvuk, ze kterého srší síla, super brzdy, ovladatelnost parádní a nádherný vzhled, co více si přát, už se těším na celou sezonu :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilejší jezdce, určitě ne na začátek. Opravdu to letí a chce to mít jak zkušenosti tak něco v hlavě.
Doplňky na motorce - blinkry barracuda, krovka, výfuky akrapovic, svody, přepákování . . .
Recenze
Design této motorky se neokouká a už vůbec ne ten zvuk, na výběr tři palivové mapy, při prvním projíždění na mapu STD je celkem klidná, při přepnutí na A mi přijde v nízkých otáčkách ucukaná, ale pak je to rachot a B mapa je taková spíš pohodová, ale i tak to jede. Motor vibruje hodně, jde to cítit do rukou, ale při vyšších otáčkách to vše vymizí a začíná sranda. Brzdy šestipístky a radiálka je naprostá bomba a s podvozkem není problém.
charon87: ještě by mě zajímalo, nějaké poznatky lithiová baterie vs gelovka u RN22 ? Ptám se i skrze startování, přijde mi, že se trošku trápí a při prvním srovnání když jsem se díval mají lithiové o dost vyšší startovací proud, ale zase ty ceny jsou mnohem vyšší, obětovat ty peníze?
Jinak díky za rady a na pc by to asi pak chtělo.
Parádní mašina, origo design!
Kdyz pises o cukani. Me hodne pomohl power commander a ladaky, ty uz mas. Tak jedine pc a hodit spravnou mapu. S origo laufama a bez pc je to ucukany moc. Tim je to jinej bajk a kone to taky prida. Zlepsi se prubeh i lehce vrsek. Ale cikat vudy trochu bude, je to dany koncepci motoru.
Kolama dolu a zvykat pomalu. Je to skvela motorka, ktera ma chrakter!!! Za chvili ale stejne budes rikat, ze to nejede!??
Vítej v rodině ... 10b