renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS Adventure (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Potížista
Vloženo 23.11.2019
Aktualizováno 1.3.2021
Zobrazeno 6 534x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 555.000,-Kč
Silné stránky

- Projev motoru v nízkých a středních otáčkách při nízkém zatížení (je to v záběhu, ale i tak jezdím v klidu) a s tím spojená absence vibrací.

- Přehledný a dobře čitelný display











- Sériové pneumatiky, zatím první dojem v chladnu a na mokru, ale opatrně (na 2016 byly Michelin Anakee 3, a ty jsem hodně brzy vyměnil, klouzaly i na suchu)






- Základní navigační pokyny na sériovém displayi i bez samostatné navigace (stačí mobil v kapse s aplikací BMW)

- Lépe řešené výfukové svody schované až za padací rám. Předchozí model to měl obráceně a svod byl tak první na ráně.






- Ventilky. Konečně někoho napadlo, je vyvést bokem mimo dráty. Předchozí modely bylo trochu dobrodružství běžnou koncovkou dofoukat.






- Uživatelské nastavení u módů Dynamic Pro a Enduro Pro.






- Převodovka a celkově kultivovanost řazení na rozdíl od 2016. Předpokládám, že se to ještě po zajetí zlepší.

Slabé stránky

- Komplikovaný postup nulování počítadla km

- Pokud nepřipojím konektor pod sedačkou, logicky mám k dispozici vyjma módu Rain, Road ještě Dynamic a Enduro, kde nelze uživatelsky nic nastavit a motorka si blbovzdorně vše udělá sama s ohledem na sériové pryže a sériového uživatele, který nemá ambice si něco dokazovat v terénu. Chce jen přežít. To je dle minulých ročníků a za mne je to OK. Po připojení konektoru pod sedačkou se aktivují módy Dynamic Pro a Enduro Pro, které jsou uživatelsky v krocích nastavitelné a jsou určeny pro sportovní dynamickou jízdu na silničních pryžích nebo na sportovní jízdu v terénu na offroad pryžích. Takže s ohledem na gumy, využijete jeden nebo druhý dle preference. Proč ale pro boha v případě připojení konektoru nelze aktivovat mód Enduro a Dynamic? Co tím výrobce sledoval a čemu tím pomohl fakt nevím. U minulé generace to šlo, proč ne teď? Jako že když se budu chtít povozit v módu Dynamic Pro na silničních gumách, tak pak nemůžu jet k vodě po polňačce bez toho, abych buď přezul gumy nebo vytáhl ten konektor... a nebo si rozbil tlamu, protože mám na Enduro Pro vypnutý ESP a ABS na zadním kole.

- Display neumí česky. Je ale moc prima, že umí ukrajinsky. Tam sice nemaj na jídlo, ale GS si tam koupí skoro každej... Ani jedno GS s ukrajinskou RZ jsem tam sice neviděl, ale určitě ho tam má hodně lidí... A nebo umí taky čínsky, každej Číňan z ní přece dosáhne na zem, tak musí umět čínsky.

- Zlaté brzdiče. Prostě se mi nelíbí a nechápu, co tím designer sledoval. Asi aby je v servisu našli, až budou měnit destičky.

- Řidítka lze zamknout pouze natočená vlevo. Model 2016 to uměl i vpravo. Vzhledem k tomu, že se mi na motorku leze lépe při vytočených řidítkách vpravo, jsem to považoval za šikovné.

Moje úpravy

Budou... Doplňky, nic víc. Žádný tuning, maximálně ochranné prvky a praktická udělátka.

Cestování

Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 600 km

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem S tímto konkrétním strojem zatím žádné...

Jízda

Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Obecné

Moje závady Na to je brzy a snad vždy bude.


TOPlist