Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 555.000,-Kč |
- Projev motoru v nízkých a středních otáčkách při nízkém zatížení (je to v záběhu, ale i tak jezdím v klidu) a s tím spojená absence vibrací.
- Přehledný a dobře čitelný display
- Sériové pneumatiky, zatím první dojem v chladnu a na mokru, ale opatrně (na 2016 byly Michelin Anakee 3, a ty jsem hodně brzy vyměnil, klouzaly i na suchu)
- Základní navigační pokyny na sériovém displayi i bez samostatné navigace (stačí mobil v kapse s aplikací BMW)
- Lépe řešené výfukové svody schované až za padací rám. Předchozí model to měl obráceně a svod byl tak první na ráně.
- Ventilky. Konečně někoho napadlo, je vyvést bokem mimo dráty. Předchozí modely bylo trochu dobrodružství běžnou koncovkou dofoukat.
- Uživatelské nastavení u módů Dynamic Pro a Enduro Pro.
- Převodovka a celkově kultivovanost řazení na rozdíl od 2016. Předpokládám, že se to ještě po zajetí zlepší.
- Komplikovaný postup nulování počítadla km
- Pokud nepřipojím konektor pod sedačkou, logicky mám k dispozici vyjma módu Rain, Road ještě Dynamic a Enduro, kde nelze uživatelsky nic nastavit a motorka si blbovzdorně vše udělá sama s ohledem na sériové pryže a sériového uživatele, který nemá ambice si něco dokazovat v terénu. Chce jen přežít. To je dle minulých ročníků a za mne je to OK. Po připojení konektoru pod sedačkou se aktivují módy Dynamic Pro a Enduro Pro, které jsou uživatelsky v krocích nastavitelné a jsou určeny pro sportovní dynamickou jízdu na silničních pryžích nebo na sportovní jízdu v terénu na offroad pryžích. Takže s ohledem na gumy, využijete jeden nebo druhý dle preference. Proč ale pro boha v případě připojení konektoru nelze aktivovat mód Enduro a Dynamic? Co tím výrobce sledoval a čemu tím pomohl fakt nevím. U minulé generace to šlo, proč ne teď? Jako že když se budu chtít povozit v módu Dynamic Pro na silničních gumách, tak pak nemůžu jet k vodě po polňačce bez toho, abych buď přezul gumy nebo vytáhl ten konektor... a nebo si rozbil tlamu, protože mám na Enduro Pro vypnutý ESP a ABS na zadním kole.
- Display neumí česky. Je ale moc prima, že umí ukrajinsky. Tam sice nemaj na jídlo, ale GS si tam koupí skoro každej... Ani jedno GS s ukrajinskou RZ jsem tam sice neviděl, ale určitě ho tam má hodně lidí... A nebo umí taky čínsky, každej Číňan z ní přece dosáhne na zem, tak musí umět čínsky.
- Zlaté brzdiče. Prostě se mi nelíbí a nechápu, co tím designer sledoval. Asi aby je v servisu našli, až budou měnit destičky.
- Řidítka lze zamknout pouze natočená vlevo. Model 2016 to uměl i vpravo. Vzhledem k tomu, že se mi na motorku leze lépe při vytočených řidítkách vpravo, jsem to považoval za šikovné.
Moje úpravy |
Budou... Doplňky, nic víc. Žádný tuning, maximálně ochranné prvky a praktická udělátka. |
---|
Cestování
Světla | |
---|---|
Ochrana spolujezdce | |
Ochrana jezdce cestování | |
Pohodlí spolujezdce | |
Pohodlí jezdce | |
Dojezd na nádrž | 600 km |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | S tímto konkrétním strojem zatím žádné... |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Obecné
Moje závady | Na to je brzy a snad vždy bude. |
---|