PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník OiTiK
Vloženo 13.11.2019
Aktualizováno 13.11.2019
Zobrazeno 292x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Supersport, který se vás nesnaží hned zabít, ale může, když budete chtít. Jinak velice vstřícná motorka, s kterou je kopec zábavy.

První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem po supersportu toužil, tak jsem měl z první jízdy jen radost. Jediné co překvapí, je pozice za řídítky. Pokud tedy sedláte supersport poprvé v životě. Trochu mě zklamalo zrychlení v nižších otáčkách, čekal jsem tu výše avizovanou vraždu. Do vyšších otáček jsem se ani nedostal.

Motorku bych doporučil pro - Nejlépe tomu, kdo chce supersport a nechce se hned ze začátku nechat zabít.

Doplňky na motorce - Gipro ukazatel zařazené rychlosti

Recenze

Po krátkých epizodách s Hondou CRF 250L a Aprilií Shiver 900 jsem zatoužil po supersportu. Nehledal jsem nic konkrétního. Až se objevila tahle modrá kráska (mimochodem jí říkám Isabelle). Rok 2004, najeto 12000km. Tak jsem to jel prověřit. No a už byla doma.

Dostala výměnu provozních kapalin, nové pneumatiky, ukazatel zařazené rychlosti a podvozek jsem si nechal přeštelovat na tovární nastavení. Bývalý majitel měl nastaveno na svou váhu 70kg a já mam 95. Více si ale s nastavením hrát nehodlám.

Začalo ježdění po okreskách, bohužel bez pěkných zatáček (vlastně bez zatáček obecně). Abych se vůbec musel do zatáčky snažit, tak bylo potřeba jet přes 130 km/h a to mě vůbec nebavilo (resp. přišlo mi to v provozu nebezpečné, zábava by to jinak asi byla). Motorku jsem následně projel na trase Ostrava - Drážďany. Hodilo to 500km za den. Tak to celkem bolelo.

Na dvojku jsem začal lítat daleko přes 100 km/h a zjistil jsem, že za 10 000 otáčkama začíná ta největší zábava mého života. Ale co s tím? Zkusil jsem si zajezdit na okruhu (Spreewaldring) a to je přesně místo, kam ta motorka patří. Až tam jsem zjistil, jak supersport zatáčí, co to je brzdit bez ABS (Aprilka i CRF ho měly) a hlavně jaké to je, hnát se bezhlavě za plynem a nemít vítr z toho, že trefím auto nebo srnku. Jo a nebo strom.

Tím ale sezona skončila a já už se rozhlížím, kam budu jezdit příští rok. Isabela má teď 16000 na tachometru a já vím, že jinam než na okruh už s ní nechci.

Jízda není kupodivu tak tvrdá jak na Shiveru, ten mě trestal mnohem více. Šestka má svoje vlastnosti a jak jsem již psal, musíš ji ždímat. Přijde mi to ale do normálního provozu úplně na nic, protože vytočíš jedničku a jedeš kilo. Když to chceš vytočit ještě jednou, dvakrát, tak se pomalu blížíš na hranici 200 km/h. Ubrzdit to jde, ale nikdy jsem nemusel brzdit v krizovce. Motka se ovládá pohledem, to se mi líbí, Shivera jsem musel hodně přemlouvat. Výfuk je hezky pod sedlem, vypadá to krásně, ale pod sedlo dám jen cigarety, když je tedy trochu zmačknu. Jinak na tuhle PC37 byla svolávačka kvůli zadnímu brzdovému pedálu, který se rád zasekával. Tak na to pozor.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist