renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rolda89
Vloženo 13.11.2019
Aktualizováno 27.4.2023
Zobrazeno 960x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak je doma tele, po dlouhý době přemýšlění jaký asi je..

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Testovací jízda v jednom stupni nad nulou, ve tmě a za totálního deště s kroupami, hned po rozjetí bylo jasný, že se mnou jede domu. Přední guma trochu zavírala řidítka v pomalých rychlostech, ale co se dělo po přidání plynu mě nadchlo, nepřišlo mi to zase tak divoké, jak se člověk občas dočte, ale přesně to, co jsem hledal. Mám zkušenosti s jízdou na RSV1000 a to je divočák oproti teleti.

Recenze

Na motorce je hodně úprav, šestipístkový třmeny, radiální brzdová pumpa, homologovaný akrapy, rovný řidítka, ale taky spoustu práce, mytí, mazání. Je naprasklý jeden držák tlumiče, ale nic hrozného a spuchřelé prachovky na předních tlumičích. Káždopádně tahle zima bude hodně dlouhá a určitě tu založím pár dotazů ve fóru na místní guru.

Konečně, po čtvrt roce práce první projetí a určitě si spolu budeme rozumnět, nepříjde mi to jako žádná divočina, ale zatáhnout umí skvěle. Úpravy budou stále probíhat, ještě je potřeba doladit spousty detailů.

2020
Tenhle rok jsme spolu nalítali 8tis.km a hrozně jsem si to užil. Měli jsme spolu jediný problém a tím bylo odvzdušnění klikovky, i když jsem měl nalitý olej do půlky rysky, tak mi ho to v teplym počasí házelo k filtru, je to špatnou konstrukcí odfuku a sběrací nádobky. V sezóně vyřešeno nacpáním buněčiny do sběrací nádobky, pak už jsem ve filtrboxu olej nikdy neměl, ani po ujetí 450km/den v 30°C. Přes zimu se celý systém odvětrání předělá a snad už bude fungovat lépe. Jsem rád, že minulou zimu proběhla celková kontrola, protože mi je jasný, že by mě jinak trápilo celkem dost věcí v sezóně, což doporučuju každému novému majiteli, chce se to zaměřit na elektriku, zejména konektory v okolí baterie, dobíjení a startovacího relé, v zimě mi v podstatě zbyl jen motor s rámem a rozhodně toho nelituji.
Jízdu bych nazval spíše rychle cestovní, není to žádnej supersport. Asi chápu zklamání některých lídí, že čekali od ni trochu více, ona v podstatě moc nejede a zatáčku si člověk musí zasloužit, ale když příjde na to jak na ni, tak nálet do zatáčky s roztancovaným zadkem a zakouslou zadní gumou od apexu ven jsou prostě boží a Mitasky odvádí slušnou práci. Asi poprvé co se mi u motorky sjíždí obě gumy stejně rychle, ty šestipístky s radiální pumpou fungují. Myslel jsem, že gumy toho moc nevydrží, ale deset tisíc dají úplně v klidu a to si nemyslim, že bych jezdil nějak moc připosraně. Mam spíš plynulej styl jízdy a než držet vysoký otáčky, tak radši mám o kvalt víc.
V zimě je ještě v plánu pár úprav jako celková renovace nádrže a pumpy, trochu dodělaní elektriky doplněné o spínač ventilátoru, protože v létě jí je na semaforech opravdu horko, již zmíněné odvětrání klikovky a určitě se ještě něco najde

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rolda89
Rolda89 napsal 10.07.20 v 22:10

já tě mám Brumbaale už dýl

Brumbaal
Brumbaal napsal 10.07.20 v 21:38 10b.

No a tele je doma našel jsem tě

Todd_Lukas
Todd_Lukas napsal 29.11.19 v 12:21 10b.

Více komentářů



TOPlist