renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600N (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ender
Vloženo 12.11.2019
Aktualizováno 17.11.2019
Zobrazeno 951x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Krásná, všestranná, čitelná, velmi dobře ovladatelná, ideální pro začátečníka.

Motorka koupena od Pete996 (Úhonice) - Narazit na takového prodejce je radost. Bylo vidět, že o motorku se stará naprosto perfektně. Otevřeně sdělil celou historii motorky včetně problémů, ale těch vzhledem k péči moc nebylo. Jednání bylo rychlé, spolehlivé, prostě radost. Jelikož se jednalo o mou první koupi motorky, velice mi to situaci usnadnilo.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Pro začátečníka zbytečně silná, dle mého osobního názoru, ne tolik všestranná. Jelikož jsem ještě netušil a sám netuším co a jak chci jezdit zdála se CBF600N jako lepší a univerzálnější volba. Navíc se mi její klasické tvary líbily víc než Hornet (2006-+)

První dojmy - První dojem byl jednoznačně příjemné překvapení, jak silně může těch 57kW působit. (pohledem začátečníka). Ovladatelnost úžasná, vzhled který láká oči, příjemný posed, naprosto čistá spojka, Díky laďáku LeoViince famózní zvuk, který působí jako z jiné výkonnostní třídy. Klasické kulaté budíky považuji za plus.

Motorku bych doporučil pro - Dle mého ideální pro začátečníka jako jsem já.

Doplňky na motorce - Výfuk LeoVince, čelní tmavé plexi (nízké), širší řídítka.

Recenze

Dlouho jsem váhal jakou motorku zvolit. V podstatě jsem věděl, že Hondu, tuto značku mám rád, na Hondách jsem jezdil i v autoškole. Konkrétně na Hondě CB600F Hornet (tuším r.v. 2002) a následně právě na CBF600N (r.v.2006). I když jsem pociťoval výkonností rozdíl, stylem mi vždy bylo vždy bližší Nko. Navíc měl výběr i určitou sebeomezující prioritu, bylo mi jasné, že pokud pořídím Hornet bude mě o to víc svádět k blbnutí a to jsem nechtěl. Ne, že by se s Nkem nedalo v klidu jet 180 za hodinu a koneckonců, zabít se dá krásně i v 50tce, ale s Nkem nemám tu tendenci. Je to pohodář, elegán, má dostatečný výkon a dá se s ním jet sportovně, ale nedává to hned okatě najevo.

Takže abych shrnul zkušenosti po prvních hodinách jízdy. Nko je (dle mého) elegantnější, všestrannější, posed je o něco méně dopředu (oproti Hornetu), takže si dokážu představit i občasnou delší cestu (zkusím v sezóně 2020). I přes nižší výkon má například do města a okolí obrovské rezervy. Člověk si může klidně projíždět centrem a bublat si na vyšším kvaltu nebo naopak využít celé pole otáček (červená zóna od 11 do 13.000) a užít si parádní zvuk (v mém případě laďáku LeoVince). Do města a jeho okolí dle mého ideál. Ovladatelnost je skvělá.

Zbytek ukáže čas.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pro-sek
Pro-sek napsal 29.02.20 v 17:34 10b.

Ty zlatý kola, ty zlatý kola...

context
context napsal 17.11.19 v 10:28 10b.

Pěkná honda přeji hodně najetých km běh nehod a hlavně krátkou zimu

Quad
Quad napsal 17.11.19 v 07:52 9b.

Mam stejnou, na cestovani super a vykon je opravdu dostacujici, motor umi tocit a pak je zabava

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.11.19 v 11:24 10b.

Více komentářů



TOPlist