Jeedeee, pak VéTEC a to pak teprve jéédéééééé...
Motorka koupena od FIRMA:Moto Liberec (Františkov-Liberec X - Naprostá spokojenost, výborná komunikace, doporučuji.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050 Sport: Byla na mě moc velká a zkušební jízda na Crossrunnerovi okamžitě rozhodla.
První dojmy - Na motoosalonech v Praze, Brně, Bratislavě a v Tullnu jsem ji osahal, osedlal, ale neprojel. Na Motorkářích jsem zkusil oslovit Zbyňu72, který ji má včetně mé vysněné barvy. Přijel, půjčil. Já se rozjel a bylo jasno. A po překročení 6.500 otáček bylo úplně jasno. Dííky Zbyňo.
Doplňky na motorce - Dokoupeny horní a boční kufry, centrální stojan. Padací rám.
Recenze
Výrazná sleva zřejmě kvůli emisním normám nebo jen z důvodu výprodeje modelového ročníku 2018, ale hlavně ten pocit z nové motorky nakonec rozhodl o koupi této krasavice jako funglovky. Přibral jsem i červené lakované kufry včetně centrálního stojanu. Nu a z Liberce pak kolem polských hranic až na Valachy zajíždět prvních 500km.
Před tímto strojem jsem 3 roky jezdil Hondu CB500X, abych si ujasnil, zda chci čoprovat, endurovat nebo okruhovat. A vyklubala se z toho taková rychlostní turistika. VFR 800X je přesná trefa do tohoto stylu. Dají se pohodlně hltat kilometry, ale to co ji hoodně sedí, to je otevřených všech 16 ventilů, úžasný zvuk a škrabot hlásičů.
O VeFRu se říká, že to výkladní skříň Hondy. A fakt že je. O všech vychytávkách se tady nebudu rozepisovat, to si najdeš jinde. Doufám, že bude minimálně tak spolehlivá jako má předchozí Honda CB500X, se kterou jsem najezdil během 3 let přes 50.000km pouze s jedním uklepaným káblíkem.
Další poznatky a zkušenosti až na jaře ...
Po 1. roce užívání
Najeto 20.000 km. Vše, co jsem chválil, platí. A teď to špatné. Je fakt těžká. Nebo spíš vysoko těžiště. Po rozjezdu jasně OK, ale manipulace na místě nebo couvání v sedle - uff. Parkování na boční stojánek i v mírném náklonu to chce neodfláknout. Při jízdě na polňačce klepe štítek nebo přístrojovka nebo nějaký plast na přední kapotáži. Světlo svítí doširoka, ale pouze relativně úzkým proužkem. A nakonec kontrola trakce - pokud se aktivuje, tak hodně necitlivě. Dá se vypnout, ale ... . A to je vše z negativ. Naopak ABS odladěné, výkon motoru ideál. Perfektní využití dvou charakterů. Na 2 ventily na válec pohodová a úsporná a tichá jízda. A na 4 ventily naopak. Jsou to opravdu dvě motorky.
03/2024 - Prodáno. Motorka již dělá radost Danovi, ať slouží k plné spokojenosti jako mně.
...KRÁÁÁÁSNÁ...
jsem rád že jsem pomohl hodně šťastných km