PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Štoky21
Vloženo 8.11.2019
Aktualizováno 8.11.2019
Zobrazeno 422x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, velká, silná, pohodlná. Ideální parťák na delší cesty i každodenní ježdění.

První dojmy - Po zvážení a projetí několika velkých cestovních endur mi padla pohodlím, vzhledem a výkonem do oka okamžitě. Nadšení se stupňovalo s každým kilometrem. Na předchozích motorkách jsem nevydržel sedět kvůli kolenům moc dlouho. U advíka ani po 600km mě nohy nebolí.

Doplňky na motorce - Horní padáky, kryt motoru, Akrapovič <3

Recenze

Nejvíc mě táhl výkon, nechtěl jsem tratit oproti FZ1 a chtěl jsem začít jezdit větší tripy.
Ostatní vlastnosti už byly bonus :). Motorka je krásná, byť pro někoho kontroverzní. Skvělý je TFT display, ikdyž teď, co jsem začal trošku víc jezdit mimo silnici, tak je otravné neustálé vypínání MTC a ABS po každém nastartování (vím, lze vyřešit donglem). Brzdy jsou obstojné vzhledem k váze, ovladatelnost skvělá. V terénu už je váha trošku hodně, chtělo by to udělat malou odtučňovací kůru :D :). Úložný prostor na motorce není žádný, kufr nebo batoh je na denním pořádku. Celkem často měním gumy (aktuálně 3 sada za sezónu :)). Poruchu jsem neměl zatím žádnou. Cena servisu je ok, celkem často dotahuji řetěz, takže zvážím výměnu. Jooo a málem bych zapomněl na obrovsky návykový quickshifter :).
Motorka se cítí rozhodně nejlépe na silnici, ale chci ji potrápit i mimo :). Absolvovali jsme spolu letos dvě enduroškoly pro cendura a motorka zvládne hodně. Zvažuji i druhé gumy s výpletem, když se pojede někam blbnout.
Motorka je na cestování stvořená, na svižné cestování. Letos jsme se projeli po Alpách, Dolomitech a francouzských alpách a dobře ji bylo i na šotolinách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brukev
Brukev napsal 09.11.19 v 10:44 10b.

Ahoj, snad poprvé vidím S ko na “chlupatych” gumach . Mám to podobně jako ty a 2021 planujeme s partou přechod na Cenduro ( bývalou Multistradu bych na sotolinky nebral ) ... jenže váhám , zda S ko a nebo R ko ... vím ze cca 80% budeme jezdit asfalt ... takže spis S ko ale R ko se mi víc líbí . Takže jasné dilema ! ... zatím to tedy mám 70% pro Sko a doplnit o padáky a tak ( mám strach z 21 na predku v Alpských vraceckach a ve vyšších rychlostech !!! Budu rad když připíšeš Tvůj názor ... děkuji Mirek vod Bolky

Více komentářů



TOPlist