Tohle už je středověk - můj první 4takt. Maličký a snadno ovladatelný. Toto byl málo známý skútr, dnes už o něm prakticky není slyšet. Vyráběl se mezi lety 2000-2001
Motorka koupena od Nepamatuji
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Měli jsme ho se ženou jednu sezonu během které nás vozil v Irsku 20 km do práce a na výlety, jelikož jsme ještě neměli auto. Povozil nás krásně a bez problémů a s minimálními náklady - do světa šel za stejné peníze jako jsme ho koupili. Prodali jsme proto, že jsme za nedlouho měli být tři...
Motorku bych doporučil pro - Ideál pro začátečníky.
Doplňky na motorce - Kufr
Recenze
Lehký skútr Vivio byl nabízen s dvěma typy čtyřtaktních vzduchem chlazených motorů. Obě provedení se od sebe lišily pouze objemem a výkonovými parametry, které jsou u stopětadvacítky 7,2 kW/7500 a 9,5 Nm/6500, u stopadesátky 8,1 kW/7250 a 11,4 Nm/5500. Přední brzda byla kotoučová, zadní bubnová.
Design 105 kg těžkého stroje odpovídal starší konstrukci.
Skútr byl tak malý, že nás na něm zastavil jednou motopolicista na dálnici, že tam nemáme co dělat. Tak jsem mu musel vysvětlovat, že tohle je 125... no divil se. Faktem je, že proporčně odpovídal spíše mojí ženě než mě...
Macimálka byla někde kolem tachometrové stovky.
Ve předu byl háček, hluboká otevřená schránka na věci, pod sedačkou místo na otevřenou helmu, nosič byl součástí a to je asi tak vše.
Kompletace profilu?