PROFIL MOTORKY

Jawa 50/21 Pionýr (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JAWA_Motocykly
Vloženo 26.10.2019
Aktualizováno 29.8.2020
Zobrazeno 578x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Perfektní motocykl, který zná snad každý...

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa 50/21 Pionýr: "Vojenský" Pionýr po amatérské renovaci, který mu dal "vojenský" vzhled
Jawa 50/21 Pionýr: Pionýr, který byl ve velmi špatném stavu (koroze, chyběl motor, ...)
Jawa 50/20 Pionýr: Pionýr předělaný na 21, ale místo bříška měl revmaplechy bez podlážek

První dojmy - Pionýr zprvu nejel, ale za pár dní byl provozuschopný. Byl v hezké modré barvě a má ještě šroubky na zapalovacích cívkách zalité barvou. Nelíbilo se mi zrcátko... ... ale už je tam originál, jak má být.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce být retro...

Doplňky na motorce - Doplňky nejsou žádné, všechno originál!

Recenze

Jawu 50/21 jsem vybral kvůli tomu, že jsem chtěl mít tento kultovní motocykl. Jezdí perfektně, zatím mě ještě nikde nenechal
Jawa 50/21 prošla v prosinci 2019 až do února 2020 renovací, která mu dala originální barvu "modř tyrkysová". Konečně Pionýr vypadá, jako kdyby vyjel z Považské Bystrice v roce 1972. Maska a přední vidlice jsou v originální barvě. Jen průchodky jsou přestříkané bílou (ale na obrázku to splývá
Jak už jsem zmiňoval, je dobře zajetý, takže jsem na něm velmi rychlý... Pokud chci zařadit další rychlost, je vhodné motor vytočit, aby nebyl pod otáčkami. Brzdy brzdí dobře, všechno ovládání je na dosah ruky. Pokud jedete ve dvou, tak možná na kratší trasu, protože sedadlo je docela krátké. Na uložení tašky nebo motopřilby není žádné místo, pod sedlem je nádrž a rovný podsedadlový plech. Pod "prsíčky" vozím nářadí a lékárničku. Jediný možný úložný prostor na háčku, který je přichycený na horním krytu motoru ("prsíčkách"), ale tam bych raději nic nenechával...
Spotřeba je nízká, ale nikdy jsem to neměřil přesně.
Pionýr se nejlépe cítí na silnici, ale nevadí mu ani tráva.
Když s Pionýrem cestuji, mnozí se na mě dívají, "velcí" motorkáři mě zdraví a pokud ho někde nechám na parkovišti, tak si ho lidé fotí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 02.11.19 v 10:37 10b.

Pěkný, přeji hodně pohodových km v sedle a ať ti dělá jenom radost

OldCrow
OldCrow napsal 02.11.19 v 10:16 10b.

Opravdu je to těžká klasika doby "Československa". A vzpomínky ty zůstávají.

Dolin
Dolin napsal 29.10.19 v 12:09 10b.

Pincek je klasika

Čadil
Čadil napsal 27.10.19 v 19:11 10b.

také jsem ho měl

Milan1963
Milan1963 napsal 26.10.19 v 22:08 10b.

Hezký stroj.

Více komentářů



TOPlist