renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XR (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sogeth
Vloženo 23.10.2019
Aktualizováno 7.7.2020
Zobrazeno 2 240x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje druhá "velká" motorka. Po hornetovi jsem chtěl stroj vhodný na delší cesty a trošku i necesty

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Versys byl favoritem až do poslední chvíle. Nakonec jsem dal přednost obsahu motoru. Pro cesty ve dvou se to deci a půl navíc hodí
Honda CRF1000L Africa Twin: asi hlavně ta cena
Suzuki DL 650 V-Strom: To přední světlo... prostě se mi nelíbí

První dojmy - Celkem mne překvapila ovladatelnost motorky (pozitivně) a hlavně naprosto lineární zátah motoru.

Doplňky na motorce - Padací rám (spodní), boční kufry, centrální stojan

Recenze

Paní domácí si konečně udělala papíry na motorku a vysvětlila mi, že jí chci dát svého Horneta... takže nezbylo než se poohlédnout po novém stroji.

Nakonec padla volba na Triumph Tiger XRx. XC je sice moc hezké, ale vzhledem k tomu, že 90% času trávím na asfaltu přišlo mi XR vhodnější volba. XRt mi pro změnu přišlo zbytečně převybavené.

Jediné čeho jsem se bál bylo na fórech velmi kritizované teplo od motoru. Asi se pro modelovou řadu 2019 někdo v Triumphu zamyslel, protože nic takového jsem nepozoroval.

Ono celkově páni konstruktéři přemýšleli: snížení sedla o cca 2,5 cm je záležitostí 30 sekund, plexi se snižuje/zvyšuje bez pomoci nářadí (jde to i jednou rukou)...

U XRx nelze nastavit přední vidlici ale tuto potřebu jsem zatím neměl, vzadu lze nastavit předpětí pružiny (jednoduše šroubovákem, který je ve výbavě).

Co se týče servisu, tak jsem letos pouze mazal řetěz a jednou napínal jinak nic. Na první garanční prohlídce (900km) pouze výměna oleje a na druhé (11000 km) výměna oleje a vzduchového filtru.

Posez je velmi příjemný, větrný štítek funguje výborně, plně naložená motorka (boční kufry + tankvak) krásně ovladatelná. Spotřeba 4.3l (80% mimo dálnice + 19% město).

Za mně tedy spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
matopp69
matopp69 napsal 26.10.19 v 00:05 10b.

Mam stejne moto ale xrt. Braljsem hlavne kvuli barve a vybave, kterou nelituji. Hodne stastnych km.

Sogeth
Sogeth napsal 23.10.19 v 20:06

fotograf> mas pravdu uz se mi ty tecka a xka motaji. Opraveno. Diky za upozorneni.
Kdyz jsem kupoval Tigera byla cena 315 s kufry a padaky v cene. Afrika startovala na 374 v zakladu. Ale mozna uz si to nepamatuju uplne presne.
Kazdopadne bych stejne asi nemenil :)

fotograf
fotograf napsal 23.10.19 v 19:36 10b.

Aktuální cena Afriky je už pod cenou Tigerů, které Triumph pro sezonu 2019 asi o 15t Kč zdražil.(aspoň dávají kufry zdarma)
Píšeš "U XRt nelze nastavit přední vidlici "- to nesouhlasí, asi máš na mysli XRx.
Teplo od motoru v teplých letních dnech cítit je, ale stačí dát nohy dál od sebe, aby mezi moto a nohama proudil vzduch a dá se. Letos bylo přijatelné léto.
Reálná spotřeba u mého XC je o 0,2l větší než na PC, ale také okolo 4,2 - 4,3l.
V každém případě velmi povedený a bohatě vybavený stroj.

novny
novny napsal 23.10.19 v 13:09 10b.

Jdeme úplně stejnou cestou. Po Hornetovi jsem přešel na cestovnějšího Tigra

Více komentářů



TOPlist